Új jelszó kérése

Ez életet menthet! Ingyen hitel! 3 év garancia
  • Top termékeink
  • Akciós termékeink
termékeink
termékeinkhez

 

fizetési lehetőségek
részletek

 

beüzemelés, garancia
részletek

 

ingyen online hitel
részletek

 

GY.I.K.
részletek

 

kötelező felszerelések
részletek

 

Jó helyre tekertél

INGYENES KISZÁLLÍTÁS

+

Magyarországon a kerékpáros webshopok között egyedülálló módon, minden rendelést ingyenesen szállítunk ki számodra. Teljesen mindegy mi van a kosaradban, ez minden termékünkre érvényes.

24 HÓNAP KERÉKPÁR GARANCIA

+

Minden kerékpárra, melyet mi üzemelünk be, 24 hónap alkatrész garanciát vállalunk. Ez egy kiemelten fontos témakör kerékpár vásárlás esetén, kérlek, tájékozódj bővebben EZEN az oldalon, ahol mindent részletesen összeállítottunk és illusztráltunk.

3 ÉV SPORTÓRA GARANCIA

+

Minden általunk forgalmazott sportórára 3 év extra garanciát vállalunk, a magyarországi viszonteladókkal ellenben, akik egy vagy két év garanciát vállalnak a termékekre. Mi szeretnénk, ha maximális biztonságot élveznél a nálunk vásárolt termékkel.

EURÓPAI ÁRGARANCIA

+

Minden termékünkre EURÓPAI árgaranciát vállalunk, tehát garantálom számodra, hogy Magyarország legjobb és legalacsonyabb árán tudsz tőlünk rendelni. Bővebb információt ITT TALÁLSZ.

CSEREGARANCIA

+

Nálunk nem tudsz hibázni, mert az árgarancia mellett 30 napos cseregarancia is vonatkozik minden termékünkre, visszafizetési opcióval. Bővebb információt ITT TALÁLSZ.

SZÉLESKÖRŰ FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

+

Készpénz, átutalás, online hitel, egészség- és szépkártyák, utalványok … nem is sorolom fel. Fizetési lehetőségek garmadája áll nálunk rendelkezésedre.

IDE KATTINTVA megtalálsz minden opciót.

MINDENT KI TUDSZ PRÓBÁLNI

+

Fizikai üzletünkben, a SzegedBike Kerékpár Márkabolt és Szervízben lehetőséget nyújtunk számondra, hogy MINDEN*, a Bicajozz.hu-n megtalálható terméket kipróbálj.

Elég csak jelezned számunkra és ha nincs készleten beszerezzük, hogy kipróbálhasd. Neked semmi kötelezettséged nem lesz, viszont ezáltal segítünk, hogy az igényeidnek legmegfelelőbb terméket tudd kiválasztani.

Jelenleg 40871 aktív termék+

Magyarország legnagyobb online kerékpáros termékválasztékával rendelkezünk, ami több mint 32.000 terméket, és 50 beszállító partnert takar.

Ez nem csak Magyarországon, de még Európában is egyedülálló.

Hírlevél felíratkozás

Kérdésed van?

E-mail cím
Tárgy
Üzenet

Partnereink
Fizetési megoldás

2017.08.09 16:28
Gyakran Ismételt Kérdések
  1. CÉGINFORMÁCIÓK
  2. ÁRGARANCIA
  3. 30 NAPOS CSEREGARANCIA
  4. GARANCIA
  5. BEÜZEMELÉS
  6. AZ OLDAL HASZNÁLATA, A FELÜLETRŐL
  7. TERMÉKEK KERESÉSE
  8. RENDELÉS - VÁSÁRLÁS, RENDELÉS MENETE
  9. RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA
  10. A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL BŐVEBBEN
  11. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÉS MÓDOK
  12. SZÁMLA IGÉNYLÉSE
  13. SZÁLLÍTÁSRÓL SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉGEK
  14. CSOMAG VISSZAKÜLDÉS
  15. PANASZKEZELÉS
  16. HOGYAN VÁSÁROLHATOK AJÁNDÉKUTALVÁNYT NÁLATOK?
  17. EGYÉB
  18. RUHÁZAT, SISAK, CIPŐ
  19. KERÉKPÁR TANÁCSADÁS
  20. ÜZLETÜNK - SzegedBike
  21. KÖTELEZŐ FELSZERELÉS A KERÉKPÁROZÁSHOZ
  22. AJÁNLOTT FELSZERELÉSEK
  23. HASZNOS KERÉKPÁROS KIEGÉSZÍTŐK VÁROSI HASZNÁLATRA
  24. TUDÁSBÁZIS
  25. RÓLUNK – CSAPAT
  26. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
  27. ELÁLLÁSI JOG
  28. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
  29. VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK
  30. NEM UNIÓS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK, TUDOK-E VÁSÁROLNI ÉS VISSZAFIZETIK-E AZ ÁFÁT?
  31. KAPCSOLATFELVÉTEL - KÉRDÉSED VAN?



CÉGINFORMÁCIÓK 

  

Név: Spirit Man Kft.

Székhely: 5900 Orosháza, Kossuth Tér 8. 4/19

Levelezési cím: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.

Üzlethelyiség címe: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.

Képviselő neve: Vendlóczki Mónika

Cégjegyzékszám: 04-09-012856

Bejegyző Bíróság neve: Gyula Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 23149890-2-04

Közösségi adószám: HU 23149890

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank

Számlaszám: 10402836-50526580-49831017

E-mail cím: szeged@bicajozz.hu

Telefonszám: +36-1-443 3420



ÁRGARANCIA 

 

Mit kell tudni az árgaranciáról?

Vásárlás előtt:

Amennyiben más kerékpár üzletben vagy webshop-ban* ugyan azt a terméket olcsóbban tudnád megvásárolni és ezt a vásárlást megelőzően (megrendelésed leadásakor vagy az üzletünkben) elhozod/bemutatod nekünk (árajánlat, weblink, stb.) a megrendelés számával együtt, akkor a kedvezőbb árat kell megfizetned.

Vásárlás után:

Amennyiben a nálunk megvásárolt terméket (**) 14 napon belül másik kerékpár üzletben, vagy webshopban* kedvezőbb áron tudnád megvásárolni akkor a különbözetet (***) visszafizetjük neked.

Fogalmak:

(*) Másik üzlet/webshop fogalma: Magyarországon bejegyzett és működtetett, magyarországi székhellyel rendelkező vállalkozás által üzemelhetett kerékpár üzlet, vagy online kerékpár áruház.

(**) Megvásárolt termék: Csak háztartási mennyiségben megvásárolt és további feltétel nélkül megvásárolható termékekre vonatkozik és NEM vonatkozik pl. (csereakció, törzsvásárlói akció, hitelkártyás vásárláshoz kötött ár, kiárusításos ár, csomag akcióban megadott árak esetén).

(***) Különbözetet: Az ár garancia érvényesítéséhez nincs más dolgod, mint igazolnod a termék árát, elküldeni nekünk más áruházak árát igazoló dokumentumot, hirdetést, számlát, blokkot vagy hivatalos árajánlatát.



30 NAPOS CSEREGARANCIA 

 

 

Mit kell tudni a 30 napos cseregaranciáról?
Ne félj attól, hogy rossz döntést hozol, nálunk nem hibázhatsz! 30 napig kicserélheted a vásárolt terméket, ha találtál egy számodra ideálisabb ajánlatot honlapunkon. Ehhez a következőket kell figyelembe venned: A terméket sértetlen állapotban kell visszaküldened, hiánytalanul és az új termék szállítási költsége téged terhel! Ruházat esetén fontos, hogy a termékről semmilyen gyártói címke nem hiányozhat! A cseregarancia csak egyszeri, vagyis a cserélt termékre már nem vonatkozik! A 15. nap után pénzvisszafizetés nem lehetséges, a cseretermék ára nem lehet alacsonyabb a cserélni kívánt termék áránál. A cseregarancia joga csak fogyasztókat illet meg, vállalkozások számára ezt nem tudjuk biztositani!



GARANCIA 

 

Mennyi a garancia az alkatrészekre, és a kerékpárokra? Garanciális feltételek és kategóriák.
Az általunk forgalmazott termékekre a magyarországi hatályos jogszabályok szerinti-, ( általában 1 év, vagy 6 hónap szavatosság) a törvény által előirt garanciális feltételek vonatkoznak. Ami ez alól eltér, az minden esetben többlet szolgáltatást nyújt a kötelező garanciális szabályokon túl. Ilyen például a nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esete, melyre mi 24 hónap alkatrész garanciát vállalunk. Bővebben ITT tájékozódhatsz róla.

 

Vidékre való megrendelés esetén miképpen lehet intézni a garanciális ügyintézést?
Minden általunk forgalmazott terméknek országos garanciális háttere van, erről minden esetben a garancia-füzetben találsz információkat. Természetesen mi itt is többet nyújtunk, így például a nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esetében, ha bármilyen garanciális probléma merül fel, akkor ügyfélszolgálatunk segít a legközelebbi szerviz kiválasztásában.  Amennyiben alkatrészre is szükség van, akkor azt mi ingyenesen biztosítjuk a szerviznek a garanciális időszak alatt.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kerékpárom?
Azt javasoljuk Neked, hogy keresed ki a garancia-füzetből és/vagy a gyártó weboldaláról a garanciális szervizek listáját és vidd el a hozzád legközelebbi szervizbe, vagy bizalommal hívj minket és segítünk Neked.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a sportórám?
Ez gyártónként eltérhet, ezért azt javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.
A sportórák nagy részét európai beszerzésből vásároljuk, ezért sok esetben mi vagyunk a garanciaviselők is ( ez számodra inkább előny mint hátrány ). Vagyis, amennyiben olyan garancia jegyet küldünk, melyben a garancia viselő a Spirit Man Kft., akkor, ha a terméked meghibásodik, semmi más dolgod nincs mint írni nekünk és mi pedig díjtalanul elhozatjuk egy futárcéggel tőled. Megjavíttatjuk és szintén díjtalanul vissza is küldjük neked! (Szerintem ez elég korrekt :-) )

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000.- Ft feletti értékű)?
Ez gyártónként eltérhet, ezért azt javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálat menü alatt, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000.- Ft alatti értékű)?
Ezekre a termékekre általában nem garancia, hanem szavatosság vonatkozik, mely sok esetben jelentősen eltér a garanciális feltételektől, ezért ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot ITT.



BEÜZEMELÉS

 

Mit kell tudni a beüzemelésről?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen szolgálatatásokat kapok, ha kérem a beüzemelést?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen szolgáltatásokat nem kapok meg, ha nem kérem a beüzemelést?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen állapotban szállítjátok le a kerékpárt, beüzemelése igénylése nélkül?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen állapotban szállítjátok le a kerékpárt, ha igénylem a beüzemelését?

A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles



AZ OLDAL HASZNÁLATA, A FELÜLETRŐL

 

Minden terméketek új termék?
Igen. Kizárólag új, garanciális termékeket árulunk.

 

Mindent darabra árultok?
A termékeink többségénél a feltüntetett ár 1 db-ra vonatkozik, viszont a markolatokat, kormányszarvakat, fékbetéteket, tárcsafék pofákat, pedálokat természetesen párban áruljuk, ezeket egyesével nem is lehet megvásárolni tőlünk. Minden termék esetén, a termék adatlapján pontosan meg van adva a termék kiszerelése (pl.: táplálékkiegészítők), ott tudsz informálódni.

 

Melyik árat kell figyelembe venni az oldalon?
Természetesen mindig a termékhez tartozó alacsonyabb árat kell nézned. Ez az a bruttó (ÁFÁ-s) ár, amin a termék eladásra, illetve számlázásra kerül. Az áthúzott ár az eredeti, javasolt fogyasztói ár vagy a régi ár.

 

A feltüntetett ár milyen ár?
Az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ (ÁFÁ-s) végfelhasználói árakat látsz.

 

Használt termékekkel foglalkoztok?
Egyáltalán nem foglalkozunk használt termékekkel, kizárólag hivatalos hazai és európai importőröktől származó, új termékeket árulunk.

 

Termék beszámításra van lehetőség nálatok?
Termék beszámításra nincsen mód.

 

Hogyan tudok kupont beváltani?
A kupon kedvezmény beváltása megjelenik a kosárnál a rendelési folyamat LEGVÉGÉN. Kuponok: Vannak kedvezmények, melyeket külön kommunikálunk, amikor épp aktuális valamelyik. Ezek általában kuponhoz kapcsolódnak és a rendelési folyamatban a "Itt adhat meg kupon vagy promóciós kódot" mezőbe kell bírni az adott kuponkódot. Fontos, hogy a kuponos akciók, más akciókkal nem összevonhatók.

 

Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen, az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ, végfelhasználói árakat látsz, amely tartalmazza az áfát.

 

A webáruházban megtalálható termék készlet megjelölés az aktuális készletet tükrözi?
Igen, jellemzően az aktuális készletet tükrözi, ellenben előfordulhat, hogy az adott terméket időközben más is megrendelte. A megrendelésed leadása után, a pontos szállítási határidőt vissza fogjuk igazolni. Kérjük, amennyiben előzetes pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
Van raktáron = az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban  =  ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárjainkban ( több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk ), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Előfordulhat, hogy a rendelhető státuszban lévő termékek mégsem elérhetőek?
Igen, előfordulhat, mivel ennek sok esetben technikai korlátai vannak. Természetesen igyekszünk minden megrendelt terméket kiszolgálni. Kérjük, hogy amennyiben előzetes, pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
Van raktáron = az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban  =  ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárjainkban ( több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk ), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Az itt látható termékek készleten vannak és azonnal átvehetőek?
99%-ban igen. Ellenben előfordulhat időközben értékesítés, valamint készletgazdálkodási probléma is. Kérjük, hogy amennyiben előzetes, pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.

Van raktáron = az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban  =  ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárjainkban ( több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk ), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet .

 

A feltüntetett árak azonosak a SzegedBike Szaküzletben és a Bicajozz.hu Webáruházban?
Nem, ellenben minden esetben azon az áron fogod tudni megvásárolni a terméket, amelyik az olcsóbb, így minden esetben a te érdekeidet tartjuk szem előtt.

 

A webshopban látott árakból kaphatok-e még további kedvezményt?
Nem, az áraink fix árak (bruttó, áfás árak) a feltüntetett kedvezményeken - kuponfelhasználáson túl, plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani.

 

Mire figyeljek a termék adatlapján kerékpár vásárlása esetén?
Ezekre mindenképpen: készletinformáció, vázméret, szín, részletek, termék technikai információi, valamint minden leírás és paraméter, amit az adott termékoldalon látsz.

 

Mire figyeljek a termék adatlapján nem kerékpár vásárlása, hanem egyéb termék esetén?
A termékleírás és a termék technikai információinak alapos elolvasására.



TERMÉKEK KERESÉSE

 

Hogyan tudok a leghatékonyabban megtalálni egy konkrét terméket?
Amennyiben konkrét terméket keresel, akkor érdemes az Bicajozz.hu gyorskeresőjét használod, az oldalt tetején.

 

Hogyan találom meg a leggyorsabban, amit keresek?
Legegyszerűbben a menüben lévő kategória-listában találod meg a forgalmazott termékeket. Igyekeztünk logikusan felépíteni a rendszert és a különböző alkategóriákat, így könnyen megtalálhatod a keresett terméket a cikktörzsben.
Amennyiben már megtaláltad a kiválasztott konkrét kategóriát, paraméterszűrők lesznek a segítségedre, melyek megkönnyítik az ideális termék kiválasztását.



RENDELÉS - VÁSÁRLÁS, RENDELÉS MENETE

 

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?
Igen, ezt a regisztráció menüpont alatt vagy a rendelés folyamatában meg tudod tenni.

 

Hogyan rendeljek? Hogy kell rendelni?
(Regisztráció) - Termékek kosárba tétele - Kosár ellenőrzése - Szállítási és számlázási adatok beállítása - Rendelés elküldése.

A rendelést követően küldünk egy automatikus visszaigazolást, amiben ellenőrizheted a rendelt tételeket és a szállítási/számlázási információkat.

A kosárba tett termékek még nem számítanak megrendelésnek, nem foglalódnak a nevedre, onnan bármikor törölheted az ott gyűjtött termékeket. Ne feledd, hogy a készletünk időközben változhat!

 

A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom mit csináljak. (Avagy Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?)
Elsőként Kosár ellenőrzése (ezt a kosár ikon kattintásával bármikor eléred), majd Szállítási és számlázási adatok beállítása, végül Rendelés elküldése.

 

Több szállítási/számlázási címet is tud kezelni a rendszer?
Nem, mert mindig az adott rendeléshez tartozó szállítási és számlázási címet tudod megadni. Ennek oka, hogy két helyre az adott terméket nem tudjuk szállítani. :)

 

Mi történik a rendelés elküldése után?
A raktáron lévő termékek azonnal foglalásba kerülnek és a lehető leghamarabb összeszedjük őket. A többi tételt, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb beszerezzük. A beszerzés átlagosan 4-5 munkanap, ha valami ezután sem érkezik meg, ellenőrizzük, hogy a termék elérhető-e még más forrásból. Ha nincs esély sehonnan beszerezni, azonnal jelezzük feléd, és igyekszünk helyettesítő terméket ajánlani helyette.

 

Miért kell megadni a telefonszámomat?
Elsősorban azért, hogy a futár elérjen, ha a kiszállításnál nem talál otthon. Másodsorban mi is elérhetünk, ha valamit sürgősen módosítani kell. Például rosszul adtad meg az e-mail címedet, ezért a levelezésünk nem jut el hozzád. Ilyenkor kiemelten fontos a telefon. Semmilyen egyéb más esetben nem fogunk hívni.

 

Nem kaptam még semmi visszajelzést. Hogyan lehet ez? (Avagy Miért nem kaptam email visszajelzést a megrendelésről?)
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,9999% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy oda került a levelünk. Ha ezek után sem találod meg a rendelésed automatikus visszaigazolását, kérjük lépj velünk kapcsolatba egyeztetésre az ügyfélszolgálati telefonszámunkon: +36-1-443-34-20

 

Mi történik, ha elküldöm a rendelést?
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,9999% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. A rendelésedet átlagosan 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

 

Az alábbi státuszokat használjuk:

Készletezés alatt ( státusz ) = a levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatti határidő változás ( státusz )  =  ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt , ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár ( státusz ) = ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben.

Kiszállítás visszaigazolva ( státusz ) = ebben a levélben már konkrétan arról írunk , hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási határidőről.

 

Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?

A rendelésedet átlagosan 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Lehet különböző a megrendelési és számlázási cím?
Természetesen. Akármilyen számlázási és szállítási címet megadhatsz, melyek különbözhetnek.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 09:00 órától kezdjük el feldolgozni.

A rendelés státuszáról emailt küld rendszerünk.

A hétvégén leadott rendelések feldolgozási ideje általában 2 munkanapra tehetők.

Készletezés alatt ( státusz ) = a levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatti határidő változás ( státusz )  =  ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt , ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár ( státusz ) = ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben.

Kiszállítás visszaigazolva ( státusz ) = ebben a levélben már konkrétan arról írunk , hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási határidőről.

 

Rendelhetem a kerékpárom más felszereltséggel is?
Kívánságodnak megfelelően konfigurálhatod a kiválasztott modellt. Ehhez azt kell tenned, hogy a kiválasztott alapmodellt a kosárba helyezed, majd a kívánt kiegészítő alkatrészeket is, végül leadod rendelésed. A leggördülékenyebb megoldás, ha a megrendelés megjegyzés mezőjébe beleírod, hogy a rendelés véglegesítése előtt vegyük fel veled a kapcsolatot, hogy a kívánt végleges specifikációd tökéletes legyen. Kerékpárod elképzelésed szerinti alkatrészekkel a teljes kínálatunkból össze tudod állítani, ehhez bizalommal kérj segítséget az ügyfélszolgálaton kollégáinkól.

 

Megrendelés után, azonnal elvihetem az üzletből a kerékpáromat?
A kerékpárod az elképzeléseid, kívánságaid és méreteid alapján állítjuk be. Ez időt igényel. Általánosságban elmondható, hogy nincs lehetőség arra, hogy azonnal elvidd a kerékpárt. Bizonyos esetekben azonban lehetőség van arra, hogy akár a bemutató/demo darabokat elvidd azonnal.

 

Hogy értesülök róla, hogy mikor készült el a kerékpárom?
Értesítünk e-mailen, amint a kerékpár készen áll arra, hogy elhozd, vagy hogy kiküldjük.
Készletezés alatt ( státusz ) = a levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatti határidő változás ( státusz )  =  ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt , ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár ( státusz ) = ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben.

Kiszállítás visszaigazolva  ( státusz ) = ebben a levélben már konkrétan arról írunk , hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási határidőről.

 

Kapok értesítést a megrendelésem átvehetőségéről?
Igen, minden esetben e-mail értesítést küldünk a megrendelések átvehetőségéről (nem azonos az automatikus visszaigazolással). A megadott e-mail címet nem célszerű a visszaigazolás megérkezéséig megváltoztatni, mivel így azt nem fogod megkapni.
Készletezés alatt ( státusz ) = a levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatti határidő változás ( státusz )  =  ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt , ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár ( státusz ) = ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben.

Kiszállítás visszaigazolva ( státusz ) = ebben a levélben már konkrétan arról írunk , hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási határidőről.



RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA

 

Kiegészíteném a rendelésem. Lehet?
Természetesen, igen. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 06-1-443-3420-as telefonszámon.

 

Meddig módosíthatok a megrendelésen, és mi ennek a menete?
A kiszállítás előtti munkanapot megelőzően bármeddig, tehát amíg nem adjuk át a terméket a futárnak. (Módosításkor lehetséges, hogy a kiszállítás időpontja is módosul.)

 

Elküldtem a megrendelést, de még kellene ez-az. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Rosszul adtam meg a rendelésnél az adataimat. Hogyan módosítsam?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.



A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL BŐVEBBEN

 

Személyesen is vehetek át kerékpárt?
Természetesen. Ha kéred a kerékpár beüzemelését, mi itt helyben 99%-os százalékosan menetkészre állítjuk össze a kerékpárt, tényleg csak a nyeregmagasságot kell majd beállítanod és akár haza is kerekezhetsz vele.

 

Van-e olyan bolt, ahol át lehet venni a termékeket?
Igen, erre van lehetőséged Szegeden a SzegedBikeban (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).

 

Mikor tudom személyesen átvenni a rendelést?
Amennyiben az átvételi módnál a személyes átvételt jelölted meg, akkor kollégáink e-mailben vagy telefonon keresztül visszaigazolták az átvétel időpontját. Ebben az időpontban már viheted is a rendelésedet.

 

Hétvégén is lehet személyesen átvenni?
Igen, szombati napon, nyitvatartási időben, előzetesen egyeztetett időpontban.

 

Hogyan juthatok el legkönnyebben, leggyorsabban hozzátok?
SzegedBike megközelítés autóval - Kattints IDE és tervezd meg könnyedén útvonaladat a Google Maps segítségével.

SzegedBike megközelítés szegedi tömegközlekedéssel:

Mars tértől (Autóbusz állomás): A 7A jelzésű trolival a Vásárhelyi Pál utca (Bakay N.u.) megállóig utazás, utána 200 m séta.

Szeged pályaudvartól (Vasútállomás): A 90-es jelzésű autóbusszal a DAKK Zrt. megállóig, utána 60 méter séta.

Szeged, Rókus pályaudvartól: 1200. méter séta a Pulcz utcán, majd a Vásárhelyi Pál úton.

 

Más is átveheti helyettem a rendelésemet?
Minden gond nélkül. Elég, ha mondja a rendelési nevet/számot, és hogy mi volt a rendelésben. Ha kifizeti helyben vagy ha már te előre utalással kifizetted, akkor nyugodtan küldhetsz mást is terméked átvételére.

 

Van szükségem időpontra, ha személyesen akarom elhozni a kerékpárom?
Igen, kérjük egyeztess velünk az ügyfélszolgálaton e-mailen vagy telefonon keresztül, hogy egy percet se kelljen várnod.

 

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÉS MÓDOK:

 

Átutalásos fizetés esetén milyen számlaszámra utaljam át a vásárlás összegét?
Ezt minden esetben tartalmazni fogja a rendelést visszaigazoló e-mail.
Bankszámlaszámunk: 10402836-50526580-49831017 (K&H Bank). Kérjük a megjegyzésbe minden esetben tüntesd fel a rendelésszámot vagy a kiküldött számla sorszámát.

 

Fizetési lehetőségeink – Hogyan tudom kifizetni rendelésemet?
Készpénz, Bankkártya (kivéve American Express), Átutalás, Áruhitel online – offline, online bankkártyás fizetés, egészség pénztár (Dimenzió, Medicina, Új Pillér, Vasutas, Generali, Pro Vita , OTP, MKB – Pannónia, K&H, Allianz), Szép kártya szolgáltatók (szabadidő zseb: OTP, MKB, K&H), Erzsébet Utalvány és Erzsébet Plusz Kártya, Iskolakezdési utalvány – Papír alapú, Ajándék Utalvány – Papír alapú, Erzsébet Plusz Kártya - csak az üzletünkben (Iskolakezdési “zseb” és Ajándék “zseb”).

 

Egészségpénztár elfogadás
Több Egészségpénztárral állunk szerződésben, így a kiszemelt kerékpárt megvásárolhatod egészségpénztári kártyára is. Fontos: életmódjavító sporteszköznek minősülő termékekre lehet igénybe venni. Amennyiben szerződött partnereink között nem szerepel az az Egészségpénztár, amelynél tag vagy, kérjük, hogy jelezd felénk.
Személyes átvétel esetén POS terminállal, kiszállítással csak készpénzes számlával, használható fel, ami azt jelenti, hogy neked kell utólag a pénztár felé benyújtani a számlát. Az Egészségpénztárral történő vásárlás adóköteles, tehát az SZJA adót kell fizetned a vásárolt termék után. Az eredeti számlát az Egészségpénztárnak küldjük meg, a fénymásolt példányt tudunk neked nyújtani vagy e-mailben elektronikus formában küldeni.
Ha házhozszállítással szeretnéd igénybe venni kérjük válaszd az utánvételes módot, és számlázási adatoknak add meg a Pénztár és a Pénztártag adatait vagy a megjegyzés rovatban tüntesd fel az Egészségpénztár nevét és a Pénztártag nevét illetve tagi azonosítóját vagy kártyaszámát..
Jelenleg az alábbi egészség pénztárakkal állunk kapcsolatban
Dimenzió,
Medicina,
Új Pillér,
Vasutas,
Generali,
Pro Vita,
OTP,
MKB – Pannónia,
K&H,
Allianz,
Tempó.



Erzsébet utalvány
Erzsébet Utalvány és Erzsébet Plusz Kártya,
Iskolakezdési utalvány – Papír alapú,
Ajándék Utalvány – Papír alapú,
Erzsébet Plusz Kártya (Iskolakezdési “zseb” és Ajándék “zseb”).

 

OTP, K&H és MKB szépkártya
A fentebbi Szépkártya szolgáltatókkal állunk szerződésben és a szabadidő zsebből tudsz nálunk vásárolni.

 

Áruhitel
Vásárold meg most álmaid bringáját otthonról a karosszékből, akár 20 havi ingyen hitelre! * (a 20 havi ingyen hitel akciós jelleggel érhető el, melyről minden esetben az oldalunkon adunk tájékoztatást). A mai technológiai megoldások mellett akár otthonról is elintézhető a hitel-kérelem, ráadásul az MPL-nek és a GLS-nek köszönhetően ki is szállítjuk neked! Fontos! A 0% THM konstrukció a webshopban nem elérhető, de mint azt fentebb jeleztem segítünk elintézni, úgyhogy kb. a nappalidból sem kell kimozdulnod.

Még több információt ITT találsz!

 

A megrendelt áru kifizethető banki átutalással?
Természetesen, Bankszámlaszámunk: 10402836-50526580-49831017 (K&H Bank)
Minden utalással kapcsolatos információt a rendeléseddel kapcsolatos e-mailekben meg fogsz találni.

 

Tudok fizetni bankkártyával a futárnál?
Igen, de ezt neked kell jelezned a futár felé.

 

Amennyiben kerékpáromat a boltban rendelem meg, akkor le kell előlegeznem a kerékpárt?
Amennyiben a megrendelt terméked 100.000 Ft alatt van, akkor nem kell előleget fizetned. Amennyiben viszont 100.000 Ft felett van, akkor azt a megrendeléssel egyidőben ki kell fizetned. Természetesen az elállás joga ebben az esetben is megillet, viszont a vállalkozásunk számviteli szabályzása ezt írja elő, köszönjük megértésed.



SZÁMLA IGÉNYLÉSE

 

Tudok-e ÁFÁ-s számlát kérni?
Természetesen a rendelés során lehetőség van erre is. Be kell jelölni a megfelelő rublikát a megrendelés folyamán, és ezután megadhatod az új Számlázási adatokat.

Ha ezt nem jelölöd be, természetesen akkor is adunk számlát, ilyenkor a megadott Szállítási cím lesz feltüntetve a bizonylaton. A hatályos jogszabályok szerint ajánlott az Adószám mező kitöltése is azoknak, akik elszámolják a tőlünk vásárolt termékeket.

 

Kapok számlát? Áfásat?
Minden esetben kapsz áfás számlát. Nincs kivétel. Nem értékesítünk semmit számla nélkül.

 

Egészségpénztár tag vagyok. Tudok-e számlát kérni?
Minden további nélkül. A legtöbb Egészségpénztárral (EP) kapcsolatban állunk, a hatályos jogszabályoknak megfelelően pedig ki tudjuk a nevükre állítani a számlát. A számlát a csomagban kapod meg, ezt kell tovább küldened az Egészségpénztár részére, vagy a Munkahelyed bérszámfejtőihez konstrukciótól függően. Az aktuális szabályokról, arról, hogy az adott évben mi írható le az adódból, és mi az, ami elszámolható ugyan, de nem csökkenti az adóalapot érdeklődj Egészségpénztárad oldalán. Minden pénztár más rendszert használ, az alábbiakban néhány példa, hogy a számlát kinek a nevére kell kiállítsuk:

 

MKB Egészségpénztár: Igénybevevő Pénztártag, vagy bejelentett Szolgáltatásra jogosultja neve és címe, a Pénztártag tagi azonosítószáma

K&H Medicina egészségpénztár: 1037 Budapest, Montevideo u. 5., Tag neve, Tagsági száma

Tempo Egészségpénztár: 1025 Budapest, Nagybányai út 92., Tag neve, Tagsági száma

OTP Egészségpénztár: 1051 Budapest, Mérleg utca 4., Tag neve és azonosítója
- Dimenzió,
- Medicina,
- Új Pillér,
- Vasutas,
- Generali,
- Pro Vita,
- Allianz.



SZÁLLÍTÁSRÓL SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉGEK 

 

Szállítási módok:

https://www.bicajozz.hu/shop_contact.php?tab=shipping

 

Mikorra tudjátok szállítani a terméket? Mikorra várható a kiszállítás? Mennyi idő alatt kaphatom meg a vásárolt terméket?
A megrendeléseket általában 1 munkanapon belül pontosan igyekszünk visszaigazolni, a webshopban a termék információknál az alábbi szállítással kapcsolatos információkat találod:
Van raktáron = az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban  =  ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárjainkban ( több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk ), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

A kerékpár kiszállítása hogyan történik?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Szállítási határidők
Van raktáron = az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban  =  ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárjainkban ( több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk ), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Szállítási díjak
A webshopban minden megrendelést díjtalanul szállítjuk ki.
Ezalól kivételt képeznek az elektromos-, robbanómotoros kerékpárok, és a ping pong asztalok. Ezek kiszállításának aktuális díjairól az oldalon találhatsz információt itt: https://www.bicajozz.hu/shop_contact.php?tab=shipping

 

Milyen formában kapom meg a kerékpárt?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

A komplett kerékpárokat összeszerelve, vagy darabokban küldik?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Miért nem 100%-osan menetkészre szerelt állapotban szállítjuk a kerékpárt?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen esetben ingyenes a kiszállítás?

A webshopban minden megrendelést díjtalanul szállítjuk ki.

 

A rendelésemet postai utánvét esetében, csak a rendeléskor megadott címemre tudom kérni?
Igen. Ez természetesen eltérhet a számlázási címtől. Magyarország területén belül bárhova kérheted a rendelésedet, de célszerű olyan címet megadnod, ahol van lehetőséged azt napközben átvenni (lehet ez munkahelyi cím is). Arra fokozottan figyelj, hogy pontosan add meg a szállítási címet, mert ez alapján kerül a feladási szelvény kiállításra.

 

A leadott megrendelésemet csak postáztatni tudom?
Nem, személyes átvétel is lehetséges, Szegeden a SzegedBikeban (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).



CSOMAG VISSZAKÜLDÉS

 

Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek. Mit tegyek?
Akár tévesen rendeltél valamit, akár mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

Hogy tudom ingyen visszaküldeni a nem megfelelő termékeket?
A csomag kézhezvételétől számított 14 napig ezt az alábbi űrlap segítségével teheted meg. 14-30. nap között a postaköltség téged terhel.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?
Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj vagy hívj minket, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
Akár véletlenül tévesen rendeltél valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

Tévesen vagy rossz mennyiséget rendeltem, más terméket nem szeretnék, ezeket visszaküldeném / visszavinném. Mit tegyek?

Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

Mit kell tudni a méretcseréről?
A méretcsere természetesen lehetséges a vásárlást követő 30 napon belül. Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről ITT!

 

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?
Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.

Ha a csomagon belül sérült valami, akkor:

A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást. Kerékpárok esetében a beüzemelés és szállítás teljes leírását itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Van lehetőség a visszacserélésre?

Használatlan kerékpárokra, alapfelszereltséggel 30 napos visszacserélési garanciát biztosítunk ITT!, csak úgy, mint az összes többi katalógustermékünkre. Konfigurált kerékpárok esetében nincs lehetőség a visszacserélésre. Egy esetleges visszacserélés lehetősége, és feltételei függnek a konfiguráció mértékétől. Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy személyesen konfigurált kerékpárt, csak a legritkább esetekben akarnak visszacserélni. Amennyiben egy utólagos módosításról van szó, mely az ergonómiát, kényelmet szolgálja, úgy segítőkészen és komplikációmentesen oldja meg szervíz részlegünk a problémát.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a kifizetett és visszaküldött áru után?
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
VAGYIS:
Amennyiben ezen időszak alatt a terméket sértetlen állapotban visszaküldöd (ITT!) a forgalmazó, azaz ebben az esetben a mi telephelyünkre.
A vállalkozás pénzügyi szabályzata szerint minden héten hétfőn utaljuk vissza nem teljesített, ellenben már kifizetett termékek értékét, továbbá ugyan ezen napokon utaljuk vissza visszaszállított és elállási jogát érvényesítő vásárlóinknak a vásárlásuk értékét.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a nem teljesített, de kifizetett megrendelések után?
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
VAGYIS:
Amennyiben ezen időszak alatt a terméket sértetlen állapotban visszaküldöd (ITT!) a forgalmazó, azaz ebben az esetben a mi telephelyünkre.
A vállalkozás pénzügyi szabályzata szerint minden héten hétfőn utaljuk vissza nem teljesített, ellenben már kifizetett termékek értékét, továbbá ugyan ezen napokon utaljuk vissza visszaszállított és elállási jogát érvényesítő vásárlóinknak a vásárlásuk értékét.



PANASZKEZELÉS

 

Fontos, minden, a lenti űrlapon leadott panaszodat ügyvezetői szinten kezelünk, ennek válaszideje, a leadástól számított 3 munkanap.

 

Mi a panaszkezelés legjobb módja?
Kérlek, az alábbi űrlapot használd a panaszod megküldéséhez. Az űrlapon válaszd ki a „panaszkezelés” kategóriát, ez közvetlenül a legmegfelelőbb helyre juttatja panaszod, melyet a lehető leghamarabb orvosolunk: http://t.bicajozz.hu/s/login/66946

 

Mely esetekben van jogom árucserére?
Az áru kicserélhető nem megfelelő méret esetén, illetve, ha az áru küldésénél részünkről hiba történik.  Az árucsere pontos feltételeiről fentebb olvashatsz bővebben.

 

Amennyiben az áru nem megfelelő, meddig van lehetőségem visszaküldeni, illetve ki fizeti a postaköltséget?
Ebben az esetben az árut a kézbesítéstől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldheted. 14 nap után a postaköltség az téged, vagyis az ügyfelet terheli. A visszaküldött áru állapotának további értékesítésre megfelelőnek kell lennie, vagyis az árut sértetlenül, eredeti csomagolásban, eredeti címkékkel kell eljuttatni címünkre.



HOGYAN VÁSÁROLHATOK AJÁNDÉKUTALVÁNYT NÁLATOK?

 

Vásárlási utalvány
Ajándékozz csúcs minőségű terméket a választás boldogságával egybekötve! Az ajándékutalványokat IDE KATTINTVA éred el.

 

EGYÉB:

 

Én is bolt vagyok, rendelhetek Tőletek?
Természetesen igen, sőt, nagyobb rendelés, vagy tartós együttműködési szándék esetén igyekszünk további kedvezményt adni! Lépj velünk kapcsolatba!

 

Egyesület vagyunk, rendelhetünk Tőletek?
Természetesen igen, sőt, nagyobb rendelés, vagy tartós együttműködés esetén igyekszünk további kedvezményt adni! Lépj velünk kapcsolatba!

 

Magánszemély vagyok, rendelhetek Tőletek?
Természetesen igen, weboldalunk elsődlegesen Neked készült, de boltoknak, szervízeknek is szállítunk árut.

 

Esetleg van kerékpár üzletetek is?
Igen, fizikai boltunk Szegeden a SzegedBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz.

 

Vannak további üzletetek a szegedi SzegedBike-on kívül?
Nincs, egyedüli fizikai boltunk Szegeden a SzegedBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz.

 

Hol találom a használati útmutatókat?
A termékek használati útmutatóit rendelésedhez csatoljuk, valamint jelenleg fejlesztés és feltöltés alatt van, saját rendszerünkben is, melyet ITT érsz el.
Amennyiben egyik módon sem találtad meg, bizalommal vedd fel velünk a kapcsolatot vagy nézz körül a gyártó weboldalán.



RUHÁZAT, SISAK, CIPŐ

 

Rendelhető a nadrág más méretben, mint a mez?
Igen, rendelhető. Ebben az esetben valamelyik méretben a szettet tedd be a kosárba, és megjegyzésként tüntesd fel, hogy XX méretben szeretnéd a nadrágot, és XY méretben a mezt.

 

Felpróbálhatom a ruhát-sisakot-cipőt, illetve lehetséges a személyes átvétel?
Székhelyünk Szegeden a SzegedBike kerékpár Szaküzlet és Szerviz. Amennyiben kételyeid vannak a méretet illetően, személyesen is meglátogathatsz bennünket, és amennyiben a ruha megfelelő, helyben meg is vásárolhatod. Látogatásod előtt kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az időpont egyeztetése céljából.

 

Hogyan állapítsam meg a ruha-sisak-cipő megfelelő méretét?
A vásárlást megelőzően kérjük, ellenőrizd a honlapon feltüntetett mérettáblázatokat. Kérdés esetén fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
- cipők - bikefun.hu
- ruházat - https://bbbcycling.com/hu/bike-wear/
- sisak - casco



KERÉKPÁR TANÁCSADÁS

 

Lehetőség van arra, hogy a helyes kerékpár méret megválasztásának érdekében méretet vegyenek rólam?
Természetesen lehetőség van rá, hogy méretet vegyünk a SzegedBikeban, ehhez külön időpont egyeztetésre sincs szükség. Amennyiben kerékpárod az interneten keresztül rendeled és konfigurálod, úgy szintén van lehetőség arra, hogy megadd nekünk a méreteid. Kérlek a megjegyzés rovatba írd meg számunkra méreteid, illetve, hogy vegyük fel veled a kapcsolatot a legideálisabb modell/méret kiválasztásának témakörében. Természetesen rendelés előtt is bizalommal kereshetsz minket.

 

Egyeztethetek időpontot személyes szaktanácsadóval, hogy elkerülhessem a várakozást?
Igen, itt egyeztethetsz időpontot szaktanácsadóinkkal, vagy telefonon a +36-1-443-3420-as számon.

 

Előzetes időpont egyeztetés nélkül mennyi várakozási idővel számolhatok a szaktanácsadással?
Ezt pontosan nem tudjuk megjósolni, mert a várakozási idők nagyon függnek a napoktól és az érdeklődők számától.



ÜZLETÜNK - SzegedBike:

 

Mindent rólunk: www.szegedbike.hu



KÖTELEZŐ FELSZERELÉS A KERÉKPÁROZÁSHOZ:

 

Fehér színű első lámpa
https://www.bicajozz.hu/spd/39369fekete/Kellys-Index-F-elso-lampa-fekete

 

Piros színű hátsó lámpa https://www.bicajozz.hu/spd/2020800101/AXA-LED-elem-hatso-lampa-zold-1

 

Egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverő (prizma)
https://www.bicajozz.hu/spd/VI011-1/Koliken-prizma-szett

 

Két, egymástól független fék
Hamarosan...

 

Csengő
https://www.bicajozz.hu/spd/klsbang10fekete/Kellys-Bang-10-csengo-fekete

 

Borostyánsárga színű küllőprizma legalább az első keréken
https://www.bicajozz.hu/spd/700140005101/TF-316-sarga-fem-prizma-kullore-rogzitofullel

 

Fényvisszaverő ruházat (csak lakott területen kívül, ha éjszaka van vagy rosszak látási viszonyok)
https://www.bicajozz.hu/spd/2028007511/Lathatosagi-gumis-melleny

 

Ha a kerékpáros sisakot visel és utast nem szállít, lakott területen kívül max. 50 km/h sebességgel haladhat (ugyanitt sisak nélkül csak 40 km/h a megengedett maximális sebesség.)
https://www.bicajozz.hu/spd/17-04-0802-L/Casco-Active-TC-sisak-fekete-Black-L-XL



AJÁNLOTT FELSZERELÉSEK:

 

A pedálon és a küllők között borostyánsárga színű prizmák
Hamarosan...

 

Visszapillantótükör
https://www.bicajozz.hu/spd/2706000500/Zefal-Rearview-Mirror-Spin-tukor

 

Sárvédő
https://www.bicajozz.hu/spd/040283/Sarvedo-szett-28-fekete-Hecheng-palca



HASZNOS KERÉKPÁROS KIEGÉSZÍTŐK VÁROSI HASZNÁLATRA:

 

https://www.bicajozz.hu/spd/17-04-3602-L/Casco-Roadster-sisak-fekete-Black-L

https://www.bicajozz.hu/spd/50268/Kellys-Load-FR-elso-kosar-fekete

https://www.bicajozz.hu/spd/8585019368591/Kellys-Load-rear-hatso-kosar



TUDÁSBÁZIS

 

Ha ezeket a lépéseket kihagyod akkor garantáltan olyan bringát választasz, ami nem a te igényeidnek felel meg – így garantált a csalódás! Nos ez nálunk nem fordulhat elő! Tudásbázisunk: http://szegedbike.hu/tudasbazis/



RÓLUNK – CSAPAT

 

A SzegedBike és a Bicajozz.hu csapata egy családias és baráti hangulatú, jelenleg több mint 10 fős cég. Cirka 3,5 év alatt lettünk a régió és Magyarország meghatározó kerékpáros vállalkozása, amely több mint 50 beszállítóval dolgozik. Évente 10.000-nél is több ügyfelet szolgálunk ki és nem kevesebb, mint 3.000 kerékpárt értékesítünk. Mindenki azért dolgozik, hogy a hozzánk betérő érdeklődőknek a kerékpározással, kerékpár alkatrészekkel, kerékpáros kiegészítőkkel, kerékpár szervizzel, elektromos kerékpárokkal, sport órákkal, túra felszerelésekkel kapcsolatos problémáira MEGOLDÁST nyújtsunk.

Magyarországon egyedülálló szemlélettel, 100%-ban az ügyfél igényeire és problémáira szabott megoldásokat kínálunk. Részletes tudásanyagokkal támogatjuk a vásárlást megelőző információ gyűjtést, kendőzetlen őszinteséggel tárjuk fel az iparág gyengeségeit, hogy az ügyfeleink ideális döntést tudjanak hozni. Segítünk vásárlóinknak, hogy meg tudják érteni és el tudják dönteni mi is számukra az ideális választás!

Azt szokták mondani rólunk az ügyfeleink, Magyarország leggyakorlatiasabb kerékpár értékesítő cége vagyunk. Minden csapattagunk azért dolgozik nap, mint nap, hogy ez így is maradjon.



ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az általános szerződési feltételeket itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



ELÁLLÁSI JOG

 

Az elállási joggal kapcsolatos információkat a vásárlási feltételekben találod meg itt: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

 

Adatvédelem nyilatkozatunkat itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK

 

A további vásárlási tudnivalókat itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



NEM UNIÓS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK, TUDOK-E VÁSÁROLNI ÉS VISSZAFIZETIK-E AZ ÁFÁT?


Igen: http://szegedbike.hu/szerbiai-kedvezmeny/



KAPCSOLATFELVÉTEL - KÉRDÉSED VAN?

 

Kapcsolatfelvétel céljából használd ügyfélszolgálati pultunkat. Számunkra minden kérdés fontos. Itt találod: http://t.bicajozz.hu/s/login/66946

Bizalommal keress minket telefonon: +36-1-443-3420

Bizalommal keress minket e-mail-en: szeged@bicajozz.hu

Bizalommal keress minket a facebookon: https://www.facebook.com/szegedbike/

Bizalommal keress minket személyesen: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál utca 16.



Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.