bicajozz.hu webáruház

Hívj minket: +36-1-443-3420

bicajozz.hu webáruház

Ingyenes szálíltás 10.000Ft felett

bicajozz.hu webáruház

3 év garancia/szavatosság

bicajozz.hu webáruház

0% THM = Ingyen hitel

  • Top termékeink
  • Akciós termékeink

INGYENES SZÁLLÍTÁS 10.000 Ft felett

+

Minden 10.000 Ft feletti rendelést ingyenesen szállítunk ki számodra. Teljesen mindegy mi van a kosaradban, ez minden termékünkre érvényes.

3 ÉV KERÉKPÁR ALKATRÉSZ GARANCIA

+

Minden kerékpárra (kerékpár, pedelek, elektromos és robbanómotoros kerékpár), melyet mi üzemelünk be, 3 év alkatrész garanciát vállalunk. Ez egy kiemelten fontos témakör kerékpár vásárlás esetén, kérlek, tájékozódj bővebben EZEN az oldalon, ahol mindent részletesen összeállítottunk és illusztráltunk.

EURÓPAI ÁRGARANCIA

+

Minden termékünkre EURÓPAI árgaranciát vállalunk, tehát garantálom számodra, hogy Magyarország legjobb és legalacsonyabb árán tudsz tőlünk rendelni. Bővebb információt ITT TALÁLSZ.

Jelenleg 32424 aktív termék

+

Magyarország legnagyobb online kerékpáros termékválasztékával rendelkezünk, ami több mint 40.000 terméket, és 50 beszállító partnert takar. Ez nem csak Magyarországon, de még Európában is egyedülálló.

Hírlevél felíratkozás

Termékcsoportok

2019-12-01T00:00:00

Óra
Perc
Sec

Partnereink
Fizetési megoldás
Köszönjük
29715
Vásárlónk bizalmát!
Kedves Vili és Bicajozz.hu Csapata!
Tavaly vásároltam az oldalatokon ezt a Kellys sisakot. Nagyban befolyásolta döntésemet, hogy megfelelő volt az ár és éppen ingyenes szállítási akció volt. A weboldal áttekinthető, könnyen megtaláltam amit kerestem, és minden információ olvasható volt. A Csapat segítőkész látszik, hogy a vásárlókért dolgoznak.
A jövőbeni vásárlásaim során is ez lesz az első oldal ahol keresni fogok.
Így tovább!
Üdvözlettel egy elégedett vásárló Zsoldos Enikő
Tisztelt Őze Vilmos!
Nekem a tapasztalatom csak pozitív dolgok. Kitűnő árak, gyors szállítás, jó minőségű termékek!
Attila Berecz
Sziasztok!
Sokszor vásároltam már nálatok, elsősorban a webshop-on keresztül. Nálatok a legnagyobb a választék, mindig megtalálom a számomra megfelelő terméket, az áraitok is nagyon jók. Rendelésnél számomra nagy előny, hogy az üzletben mindig át tudom venni a terméket, külön díj felszámítása nélkül. A csapatotok is érdemel egy nagy pacsit, mindenki segítőkész, jó hozzátok bemenni az üzletbe.
Kérésetekre küldök egy fényképet, a rajtam lévő BBB bringás napszemüveget is nálatok vettem. :)
Üdvözlettel: Doszpoly Zsolti
Kedves Vili!
Örömmel teszek eleget a kérésednek. A sisakot amit vásároltam tőletek a páromnak ajándékoztam szülinapjára, Ő használja a terméket. Többször volt már használatban, szereti, minden rendben van vele és emellett még tetszik is neki. Erősen gondolkodom rajta, hogy magamnak is veszek egy ilyet tőletek másik színben, hacsak nem nyerem meg a sisakot. Csak ilyen képek készültek róla remélem jó lesz
Köszönöm a lehetőséget!
Szia Vili!
Köszönöm a lehetőséget hogy néhány szóban értékelhetem boltotokat!
Az üzletben is, és a webshopon pedig főleg széles a választék, ráadásul gyakran vannak különféle kedvezmények is. Szívesen vásárolok tőletek, és időnként a boltba is benézek mert a szegedi üzlettől nem lakom messzire.
Nagyra értékelem hogy a boltban a kiszemelt kerékpárokat ki is próbálhattam, hiszen csak szemrevételezéssel elég nehéz eldönteni melyik bringát vegyük meg.
A kép az első tavaszi túrámon készült, ugyan nem minden felszerelésem tőletek való, de néhány dolgot a bicajozz.hu -n vásároltam.
Üdvözlettel! Jó munkát kívánok!
Valkai Árpád Szentes
Szia!
Küldöm a válasz levelet és a képet.Igyekszem pár mondatba leírni történetemet.
Pár éve kezdtem el keresni biciklimre egy komoly túratáskát,de nem találtam sehol megfelelőt.Tudtam,hogy mit akarok,tisztába voltam,hogy milyen ára számíthatok,de muszáj,mert kell.Minden évbe megyünk kisebb-nagyobb túrákra.Egy keresés folytán adta ki a gép a szegedi boltot,mint találatot.Végig néztem a táskákat a széles választék között,és egyszer csak megláttam,ezt a túratáskát.Szó szerint bele szerettem,mindenbe stimmelt,amit szerettem volna. Irtam a bolt ügyfél szolgálatának,ők gyorsan és barátságos stílusba válaszoltak is,szimpatikus volt,és a megbeszéltek után pár napon belül meghozta a futár.Akár hányszor kezem ügyébe kerül,még mindig meglepődök,hogy mekkora,és mennyi hely van benne.
Ráadásul a nyár végén személyesen is meglátogatjuk a boltot Szegeden.
Marton Mónika
Kedves Vilmos!
A nálatok vásárolt sisakkal nagyon elégedett vagyok, már 1000 km feletti használatnál járok. Kényelmes, könnyen tisztán tudom tartani.
A weboldal jól használható mindent gyorsan meg lehet találni. Jók az akciók, és megfelelő a tájékoztatás.
Üdvözlettel:
Zsoldos Enikő
Nagyon örülök, hogy rátaláltam a Bicajozz.hu csapatára. Ők minden bicajos kívánságot megoldanak. Kedvesek, segítőkészek. Online kapcsolattal is azt kaptam amit elképzeltem. Köszönöm Őze Vilmosnak és csapatának.
Szervusz
Elégedett vagyok, ha szükségem van v.mire azt nálatok általában megtalálom.
A webáruház tökéletes.
A bringa amit nálatok vásároltam bevált,nagyon szeretem.
Jozsef Abraham
Sziasztok azt kaptam amit vártam nagyon jo áron! Elégedet vagyok!
Kedves Vili és a bicajozz.hu csapata!
Már másodszorra vásárolok a honlapról. Tavaly májusban magamnak, idén édesanyámnak vásároltam városi bringát.
Régi vágyam volt már egy kényelmes bicigli, rendszeresen használom is. Rengeteg kilométert telertem már vele. Viszont idén apukámmal úgy határoztunk, hogy meglepjük anyukámat egy szuper strapás Csepel bicóval. Nagyon sokat köszönhetünk neki. Életmódváltásba kezdett és ezzel szerettük volna támogatni.
Mivel már tavaj felfedeztem ezt a szuper csapatot, nem volt kérdés, hogy hol fogunk vásárolni! Alapos és megbízható szakértőket ismertem meg -igaz nem személyesen. E-mailben illetve telefonon is tájékoztatnak a termékkel kapcsolatban.
A legközelebbi kerékpárt illetve kiegészítőket biztosan itt fogom megvásárolni.
Csatolom a képet, melyet anyukámról (Beregi Józsefné Zsuzsa) és a Csepel bicóról készítettünk.
További sok sikert!
Üdv: Beregi Zsuzsanna
Kedves Vili,
Először is köszönöm a lehetőséget. A nálatok vásárolt termékkel maradéktalanul meg vagyok elégedve.
Tavaly novemberben vásároltam egy Giant Contend SL1 (2017) modellt, melyet kifejezetten sport/fittness céllal választottam. Pontosabban választottuk Józsival, mert lentebbről indultam, de a felhasználást és a büdzsét áttekintve az SL1 lett a befutó. Nem bántam meg! Igazából idén kezdtem el vele több időt tölteni és néhány 10-20-30 km-es kör után június legelején egy 200 km-es túrán/versenyen is bizonyított a gép. Azt hiszem, hogy elég hosszútávú barátságot kötöttünk a Giant-tel. Mégegyszer köszönöm a tanácsokat és a rugalmas ügyintézést! Hamarosan találkozunk a szervizben is.
Üdvözlettel,
Benkő Norbert
1,5 éve vettem a képen látható elektromos biciklit webshopon keresztül. Gödöllőn lakom, dimbes-dombos vidéken. Biciklivel járok dolgozni, és bevásárolni, 4-6 kilóméter oda és vissza.Vásárlás előtt telefon kérzem segítséget a választásban.Remek választás volt. Segítőkészek voltak mindvégig fogták a kezem. Nem akartak fél milllió forintos biciklire rábeszélni. A szállítás is szépen lezajlott, volt bennem egy kis félsz. Miután megérkezett a biciklim még volt 1-2 kérdésem, készséggel segítettek és mondták a későbbiek folyamán is, ha problémám lenne hívjam őket, ha szükséges akkor keresnek szervizt a közelben. Mindeddig semmi problémám nem volt, a defekten kívül.A képen a lányom használja éppen neki is nagy kedvence. Nem leizzadva érkezünk a célba.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy forduljanak bizalommal Önökhöz még ilyen távolságról is. Azért előtte már láttam ezt a biciklit "élőben", de nem értek se a biciklihez se az elektromos bicilkikhez.
Pálya Antalné
Sziasztok,
Az eddigi tapasztalatom veletek, hogy valóban segítőkészen vagytok. Egy kerékpárt vásároltam, ami azóta is remekül működik, 👍🏻 és kérésemre minden gond nélkül úgy kuldtétek el ahogy kertem.
A termékek amiket eddig rendeltem teljesen hiba mentesek, azt kaptam amit kértem, ami nem mindenhol van így!
Ha valamit keresek először mindig nálatok nézem meg, hogy van e.
A honlap jó, rendelés esetén a szállitás folyamatáról mindig megfelelő infót küldték.
Csak így tovább, ha mondhatok ilyet. 😉😉
A képen amit csatolok, én a kép hátulján vagyok. 🤓
koliGabi
Kedves Vili !!!
1.,A Bicajozz.hu-ról most már modhatom,hogy rendszeresen rendelek különböző értékű termékeket.
Ezek között volt már kerékpár, kerékpáros komputer, kulacstartó , kerékpáros sisak stb...
A rendelés során a következők voltak a tapasztalataim:gyoraság,segítőszándék, szakértelem, rugalmasság, alaposság, udvariasság, közvetlenség, korrekt árak, akciók , melyek felkeltik az ember érdeklődését.
Nyugodt szívvel merem mindenkinek ajánlani a" csapatot!!!! Üdvözlettel egy elégedett vásárlójuk !!!
Kovács Zsolt
Sziasztok,
Mi mar a masodik biciklit vesszuk toletek (neuzer bobby 24") es nagyon elegedettek vagyunk mind a hozzaallasotokkal, mind a biciklikkel.
Sot ugy emlekszem az elsot ket eve januar elejen vettuk es harom nap alatt kellett ideernie a nagyobbik fiam szuletesnapjara es ez sikerult is.
A mostaninal meg mi neztunk el valamit, ezert az egy valtos helyett masikra, a tobbvaltosra ki kellett cserelni es ebbol sem csinaltatok problemat.
Koszonjuk.
Milassin-Böhm Anita
A lehető legjobban voltam megelégedve.
Igazán vásárló-eladó kapcsolat alakult ki köztünk. Én leírnám az eladó nevét, Bende József volt, aki segített a vásárlásban, maximálisan. Köszönöm neki a segítséget hiszen az ő érdeme, hogy a számomra legmegfelelőbb bicajt választottam. 🤗 Kéréseteket teljesítem, küldök egy fotót..
Bár én nem igazán jó reklám leszek, így lassan fél száz évesen 😂
Ha sehol nem fog szerepelni, az lenne a legjobb.. 🤗
További sikeres értékesítést kívánok ☺️
Üdv. :Jolika
Hello.
Orulok, hogy ratalaltam az oldalatokra.
Korrekt.olcso. gyors.
Abszolut meg vagyok elegedve veletek, ajanlom masoknak is.
T.Cím!
" Korrekt , gyors kiszolgálás , kiváló minőség , kifogástalan ügyintézés "
a vásárolt kerékpár : Hercules Robert,a F8 ZR 28" 500Wh 8G Elektromos kerékpár "
Üdvózlettel
Hollósné Molnár Edit

Gyakran Ismételt Kérdések a Bicajozz.hu-n

Összeszedtük a leggyakoribb visszatérő kérdéseket, melyeket feltesztek nekünk a webshop, a rendelés, a szállítás vagy éppen a garancia kapcsán. Ezt a cikket a vásárlóink visszajelzése alapján folyamatosan frissítjük, hogy egy helyen találd meg a válaszokat.

  1. CÉGINFORMÁCIÓK
  2. ÁRGARANCIA
  3. 30 NAPOS CSEREGARANCIA
  4. GARANCIA
  5. BEÜZEMELÉS
  6. AZ OLDAL HASZNÁLATA, A FELÜLETRŐL
  7. TERMÉKEK KERESÉSE
  8. RENDELÉS - VÁSÁRLÁS, RENDELÉS MENETE
  9. RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA
  10. A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL BŐVEBBEN
  11. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÉS MÓDOK
  12. SZÁMLA IGÉNYLÉSE
  13. SZÁLLÍTÁSRÓL SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉGEK
  14. CSOMAG VISSZAKÜLDÉS
  15. PANASZKEZELÉS
  16. HOGYAN VÁSÁROLHATOK AJÁNDÉKUTALVÁNYT NÁLATOK?
  17. EGYÉB
  18. RUHÁZAT, SISAK, CIPŐ
  19. KERÉKPÁR TANÁCSADÁS
  20. ÜZLETÜNK - SzegedBike
  21. KÖTELEZŐ FELSZERELÉS A KERÉKPÁROZÁSHOZ
  22. AJÁNLOTT FELSZERELÉSEK
  23. HASZNOS KERÉKPÁROS KIEGÉSZÍTŐK VÁROSI HASZNÁLATRA
  24. TUDÁSBÁZIS
  25. RÓLUNK – CSAPAT
  26. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
  27. ELÁLLÁSI JOG
  28. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
  29. VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK
  30. NEM UNIÓS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK, TUDOK-E VÁSÁROLNI ÉS VISSZAFIZETIK-E AZ ÁFÁT?
  31. KAPCSOLATFELVÉTEL - KÉRDÉSED VAN?
  32. RAZOR TERMÉKEKHEZ AJÁNDÉK 1 ÉV BIZTOSÍTÁS



CÉGINFORMÁCIÓK 

  

Név: Spirit Man Kft.

Székhely: 6724 Szeged, Bartucz Lajos utca 7. Földszint 2.

Levelezési cím: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.

Üzlethelyiség címe: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.

Képviselő neve: Vendlóczki Mónika

Cégjegyzékszám: 04-09-012856

Bejegyző Bíróság neve: Gyula Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 23149890-2-06

Közösségi adószám: HU 23149890

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank

Számlaszám: 10402836-50526580-49831017

E-mail cím: szeged@bicajozz.hu

Telefonszám: +36-1-443 3420



ÁRGARANCIA 

 

Mit kell tudni az árgaranciáról?

Amennyiben más (magyarországi) kerékpár üzletben vagy webshop-ban* ugyanazt a terméket olcsóbban tudnád megvásárolni és ezt a vásárlást megelőzően (megrendelésed leadásakor, vagy az üzletünkben) elhozod/bemutatod nekünk (árajánlat, weblink, stb.) a megrendelés számával együtt, akkor a kedvezőbb árat kell megfizetned.

Fogalmak:

(*) Másik üzlet/webshop fogalma: Magyarországon bejegyzett és működtetett, magyarországi székhellyel rendelkező vállalkozás által üzemelhetett kerékpár üzlet, vagy online kerékpár áruház.

Megvásárolt termék: Csak háztartási mennyiségben megvásárolt és további feltétel nélkül megvásárolható termékekre vonatkozik és NEM vonatkozik pl. (csereakció, törzsvásárlói akció, hitelkártyás vásárláshoz kötött ár, kiárusításos ár, csomag akcióban megadott árak esetén).

Különbözetet: Az ár garancia érvényesítéséhez nincs más dolgod, mint igazolnod a termék árát, elküldeni nekünk más áruházak árát igazoló dokumentumot, hirdetést, számlát, blokkot vagy hivatalos árajánlatát.



30 NAPOS CSEREGARANCIA 

 

 

Mit kell tudni a 30 napos cseregaranciáról?
Ne félj attól, hogy rossz döntést hozol, nálunk nem hibázhatsz! 30 napig kicserélheted a vásárolt terméket, ha találtál egy számodra ideálisabb ajánlatot honlapunkon. Ehhez a következőket kell figyelembe venned: A terméket SÉRTETLEN állapotban kell visszaküldened, HIÁNYTALANUL és az új termék szállítási költsége téged terhel! Ruházat esetén fontos, hogy a termékről semmilyen gyártói címke nem hiányozhat! A cseregarancia csak egyszeri, vagyis a cserélt termékre már nem vonatkozik! A 15. nap után pénzvisszafizetés nem lehetséges, a cseretermék ára nem lehet alacsonyabb a cserélni kívánt termék áránál. A cseregarancia joga csak fogyasztókat illet meg, vállalkozások számára ezt nem tudjuk biztositani!



GARANCIA 

 

Mennyi a garancia a termékekre, és a kerékpárokra? Garanciális feltételek és kategóriák.
Az általunk forgalmazott termékekre a magyarországi hatályos jogszabályok szerinti (általában 1 év, vagy 6 hónap szavatosság) és a törvény által előírt garanciális feltételek kiegészítésével 3 év jótállást (10.000 Ft felett) vagy 3 év kellékszavatosságot (10.000 Ft alatt) vállalunk. Ami ez alól eltér, az minden esetben többlet szolgáltatást nyújt a kötelező garanciális szabályokon túl. Ilyen például a nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esete, melyre mi szintén 3 év ALKATRÉSZ garanciát vállalunk vagy a pedelec kerékpárok, amire szintén 3 év alkatrész garanciát biztosítunk. Bővebben ITT tájékozódhatsz róla.

3 év kellékszavatosság: A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túl, a bicajozz.hu webshopban és a SzegedBike üzletében vásárolt termékekre (10.000 Ft fogyasztói ár alatt)  egyedülálló módon, 3 év kellékszavatosságot vállalunk. A meghosszabbított kellékszavatosság csak a szakszerűen használt, külsőleg sértetlen, és a Spirit Man Kft. számlájával és/vagy pénztárgép blokkjával  igazolt, 10.000 Ft alatti tartós fogyasztási cikkre vonatkozik.

3 év Jótállás: A törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) a bicajozz.hu és/vagy  a SzegedBike kerékpár üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok (ezekre a 3 év alkatrész garancia vonatkozik).

 

Vidékre való megrendelés esetén miképpen lehet intézni a garanciális ügyintézést?
Minden általunk forgalmazott terméknek országos garanciális háttere van, erről minden esetben a garanciafüzetben találsz információkat. A nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esetében, ha bármilyen garanciális probléma merül fel, akkor ügyfélszolgálatunk segít a legközelebbi szerviz kiválasztásában.  Amennyiben alkatrészre is szükség van, akkor azt mi ingyenesen biztosítjuk a szerviznek a garanciális időszak alatt.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kerékpárom?
Azt javasoljuk Neked, hogy keresd ki a garanciafüzetből és/vagy a gyártó weboldaláról a garanciális szervizek listáját és vidd el a hozzád legközelebbi szervizbe, vagy bizalommal hívj minket és segítünk Neked.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a sportórám?
Ez gyártónként eltérhet, ezért azt javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.
A sportórák nagy részét európai beszerzésből vásároljuk, ezért sok esetben mi vagyunk a garanciaviselők is. Vagyis, amennyiben olyan garancia jegyet küldünk, melyben a garancia viselő a Spirit Man Kft., akkor, ha a terméked meghibásodik, semmi más dolgod nincs mint írni nekünk és mi pedig díjtalanul elhozatjuk egy futárcéggel tőled. Megjavíttatjuk és szintén díjtalanul vissza is küldjük neked!

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000 Ft feletti értékű)?
Ez gyártónként eltérhet, azonban nem nálunk! 
3 év Jótállást vállalunk: a törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) a bicajozz.hu és/vagy  a SzegedBike kerékpár üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok. Javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az Kapcsolat menü alatt, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.

 

Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000 Ft alatti értékű)?
Ezekre a termékekre általában nem garancia, hanem szavatosság vonatkozik, mely sok esetben jelentősen eltér a garanciális feltételektől. 
A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túl, a bicajozz.hu webshopban és a SzegedBike üzletében vásárolt termékekre (10.000 Ft fogyasztói ár alatt) egyedülálló módon, 3 év kellékszavatosságot vállalunk! A meghosszabbított kellékszavatosság csak a szakszerűen használt, külsőleg sértetlen, és a Spirit Man Kft. számlájával és/vagy pénztárgép blokkjával  igazolt, 10.000 Ft alatti tartós fogyasztási cikkre vonatkozik. Ha kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot ITT.



BEÜZEMELÉS

 

Mit kell tudni a beüzemelésről?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen szolgálatatásokat kapok, ha kérem a beüzemelést?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen szolgáltatásokat nem kapok meg, ha nem kérem a beüzemelést?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen állapotban szállítjátok le a kerékpárt, beüzemelése igénylése nélkül?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen állapotban szállítjátok le a kerékpárt, ha igénylem a beüzemelését?

A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles



AZ OLDAL HASZNÁLATA, A FELÜLETRŐL

 

Minden terméketek új termék?
Igen. Kizárólag új, garanciális termékeket forgalmazunk.

 

Mindent darabra árultok?
A termékeink többségénél a feltüntetett ár 1 db-ra vonatkozik, viszont a markolatokat, kormányszarvakat, fékbetéteket, tárcsafék pofákat, pedálokat természetesen párban áruljuk, ezeket egyesével nem is lehet megvásárolni tőlünk. Minden termék esetén, a termék adatlapján pontosan meg van adva a termék kiszerelése (pl.: táplálékkiegészítők), ott tudsz informálódni.

 

Melyik árat kell figyelembe venni az oldalon?
Természetesen mindig a termékhez tartozó alacsonyabb árat kell nézned. Ez az a bruttó (ÁFÁ-val terhelt) ár, amin a termék eladásra, illetve számlázásra kerül. Az áthúzott ár az eredeti, javasolt fogyasztói ár vagy a régi ár.

 

A feltüntetett ár milyen ár?
Az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ (ÁFÁ-val terhelz) végfelhasználói árakat látsz.

 

Használt termékekkel foglalkoztok?
Egyáltalán nem foglalkozunk használt termékekkel, kizárólag hivatalos hazai és európai importőröktől származó, új termékeket forgalmazunk.

 

Termék beszámításra van lehetőség nálatok?
Termék beszámításra nincs lehetőség.

 

Hogyan tudok kupont beváltani?
A kupon kedvezmény beváltása megjelenik a kosárnál a rendelési folyamat LEGVÉGÉN. Kuponok: Vannak kedvezmények, melyeket külön kommunikálunk, amikor épp aktuális valamelyik. Ezek általában kuponhoz kapcsolódnak és a rendelési folyamatban a "Itt adhat meg kupon vagy promóciós kódot" mezőbe kell bírni az adott kuponkódot. Fontos, hogy a kuponos akciók, más akciókkal nem összevonhatók.

 

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
Igen, az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ, végfelhasználói árakat látsz, amely tartalmazza az áfát.

 

A webáruházban megtalálható termék készlet megjelölés az aktuális készletet tükrözi?
Igen, jellemzően az aktuális készletet tükrözi, ellenben előfordulhat, hogy az adott terméket időközben más is megrendelte. A megrendelésed leadása után, a pontos szállítási határidőt vissza fogjuk igazolni. Kérjük, amennyiben előzetes pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külsőraktárban (több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Előfordulhat, hogy a rendelhető státuszban lévő termékek mégsem elérhetőek?
Igen, előfordulhat, mivel ennek sok esetben technikai korlátai vannak. Természetesen igyekszünk minden megrendelt terméket kiszolgálni. Kérjük, hogy amennyiben előzetes, pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külsőraktárban (több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Az itt látható termékek készleten vannak és azonnal átvehetőek?
99%-ban igen. Ellenben előfordulhat időközbeni értékesítés, valamint készletgazdálkodási probléma is. Kérjük, hogy amennyiben előzetes, pontos készletinformációt szeretnél, akkor érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.

Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárban (több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet .

 

A feltüntetett árak azonosak a SzegedBike Szaküzletben és a Bicajozz.hu Webáruházban?
Nem, ellenben minden esetben azon az áron fogod tudni megvásárolni a terméket, amelyik az olcsóbb, így minden esetben a te érdekeidet tartjuk szem előtt.

 

A webshopban látott árakból kaphatok-e még további kedvezményt?
Nem, az áraink fix árak (bruttó), a feltüntetett kedvezményeken és/vagy kuponfelhasználáson túl plusz kedvezményt már nem tudunk biztosítani.

 

Mire figyeljek a termék adatlapján kerékpár vásárlása esetén?
Ezekre mindenképpen: készletinformáció, vázméret, szín, részletek, termék technikai információi, valamint minden leírás és paraméter, amit az adott termékoldalon látsz.

 

Mire figyeljek a termék adatlapján nem kerékpár vásárlása, hanem egyéb termék esetén?
A termékleírás és a termék technikai információinak alapos elolvasására.



TERMÉKEK KERESÉSE

 

Hogyan tudok a leghatékonyabban megtalálni egy konkrét terméket?
Amennyiben konkrét terméket keresel, akkor érdemes az Bicajozz.hu gyorskeresőjét használod, az oldal tetején.

 

Hogyan találom meg a leggyorsabban, amit keresek?
Legegyszerűbben a menüben lévő kategória listában találod meg a forgalmazott termékeket. Igyekeztünk logikusan felépíteni a rendszert és a különböző alkategóriákat, így könnyen megtalálhatod a keresett terméket a cikktörzsben.
Amennyiben már megtaláltad a kiválasztott konkrét kategóriát, paraméterszűrők lesznek a segítségedre, melyek megkönnyítik az ideális termék kiválasztását.



RENDELÉS - VÁSÁRLÁS, RENDELÉS MENETE

 

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?
Igen, ezt a regisztráció menüpont alatt vagy a rendelés folyamatában meg tudod tenni.

 

Hogyan rendeljek? Hogy kell rendelni?
(Regisztráció) - Termékek kosárba tétele - Kosár ellenőrzése - Szállítási és számlázási adatok beállítása - Rendelés elküldése.

A rendelést követően küldünk egy automatikus visszaigazolást, amiben ellenőrizheted a rendelt tételeket és a szállítási/számlázási információkat.

A kosárba tett termékek még nem számítanak megrendelésnek, nem foglalódnak a nevedre, onnan bármikor törölheted az ott gyűjtött termékeket. Ne feledd, hogy a készletünk időközben változhat!

 

A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom mit csináljak. (Avagy hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?)
Elsőként Kosár ellenőrzése (ezt a kosár ikon kattintásával bármikor eléred), majd Szállítási és számlázási adatok beállítása, végül Rendelés elküldése.

 

Több szállítási/számlázási címet is tud kezelni a rendszer?
Nem, mert mindig az adott rendeléshez tartozó szállítási és számlázási címet tudod megadni. Ennek oka, hogy két helyre az adott terméket nem tudjuk szállítani. :)

 

Mi történik a rendelés elküldése után?
A raktáron lévő termékek azonnal foglalásba kerülnek és a lehető leghamarabb összeszedjük őket. A többi tételt, ami nincs raktáron, a lehető leghamarabb beszerezzük. A beszerzés átlagosan 4-5 munkanap, ha valami ezután sem érkezik meg, ellenőrizzük, hogy a termék elérhető-e még más forrásból. Ha nincs esély sehonnan beszerezni, azonnal jelezzük feléd, és igyekszünk helyettesítő terméket ajánlani helyette.

 

Miért kell megadni a telefonszámomat?
Elsősorban azért, hogy a futár elérjen, ha a kiszállításnál nem talál otthon. Másodsorban mi is elérhetünk, ha valamit sürgősen módosítani kell. Például rosszul adtad meg az e-mail címedet, ezért a levelezésünk nem jut el hozzád. Ilyenkor kiemelten fontos a telefon. Semmilyen egyéb más esetben nem fogunk hívni.

 

Nem kaptam még semmi visszajelzést. Hogyan lehet ez? (Avagy miért nem kaptam e-mail visszajelzést a megrendelésről?)
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,9999% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy oda került a levelünk. Ha ezek után sem találod meg a rendelésed automatikus visszaigazolását, kérjük lépj velünk kapcsolatba egyeztetésre az ügyfélszolgálati telefonszámunkon: +36-1-443-34-20.

 

Mi történik, ha elküldöm a rendelést?
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,9999% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. A rendelésedet átlagosan 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

 

Az alábbi státuszokat használjuk:

Készletezés alatt (státusz): A levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatt - határidő változás (státusz): Ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt, ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár (státusz): Ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben (amennyiben személy átvétellel rendelted meg).

Kiszállítás visszaigazolva (státusz): Ebben a levélben már konkrétan arról írunk, hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási idejéről.

 

Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?

A rendelésedet átlagosan 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Lehet különböző a megrendelési és számlázási cím?
Természetesen. Akármilyen számlázási és szállítási címet megadhatsz, melyek különbözhetnek.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn 09:00 órától kezdjük el feldolgozni.

A rendelés státuszáról emailt küld rendszerünk.

A hétvégén leadott rendelések feldolgozási ideje általában 2 munkanapra tehetők.

Készletezés alatt (státusz): A levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatt - határidő változás (státusz): Ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt, ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár (státusz): Ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben (amennyiben személy átvétellel rendelted meg).

Kiszállítás visszaigazolva (státusz): Ebben a levélben már konkrétan arról írunk, hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási idejéről.

 

 

Rendelhetem a kerékpárom más felszereltséggel is?
Kívánságodnak megfelelően konfigurálhatod a kiválasztott modellt. Ehhez azt kell tenned, hogy a kiválasztott alapmodellt a kosárba helyezed, majd a kívánt kiegészítő alkatrészeket is, végül leadod rendelésed. A leggördülékenyebb megoldás, ha a megrendelés megjegyzés mezőjébe beleírod, hogy a rendelés véglegesítése előtt vegyük fel veled a kapcsolatot, hogy a kívánt végleges specifikációd tökéletes legyen. Kerékpárod elképzelésed szerinti alkatrészekkel a teljes kínálatunkból össze tudod állítani, ehhez bizalommal kérj segítséget az ügyfélszolgálaton kollégáinkól.

 

Megrendelés után, azonnal elvihetem az üzletből a kerékpáromat?
A kerékpárod az elképzeléseid, kívánságaid és méreteid alapján állítjuk be. Ez időt igényel. Általánosságban elmondható, hogy nincs lehetőség arra, hogy azonnal elvidd a kerékpárt. Bizonyos esetekben azonban lehetőség van arra, hogy akár a bemutató darabokat elvidd azonnal.

 

Hogy értesülök róla, hogy mikor készült el a kerékpárom?
Értesítünk e-mailen, amint a kerékpár készen áll arra, hogy elhozd, vagy hogy kiküldjük.

 

Készletezés alatt (státusz): A levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Készletezés alatt - határidő változás (státusz): Ebben az esetben a beszállító megváltoztatta a termék szállítására vállat első határidőt, ennek hatására a  levélben minden esetben napra pontosan leírjuk, hogy várhatóan a terméket mikorra igazolta vissza a beszállító partnerünk és te ezt mikorra fogod megkapni.

Bolti átvételre vár (státusz): Ebben a levélben már arról tájékoztatunk, hogy az általad megrendelt termék megérkezett üzletünkbe és átvehető nálunk nyitvatartási időben (amennyiben személy átvétellel rendelted meg).

Kiszállítás visszaigazolva (státusz): Ebben a levélben már konkrétan arról írunk, hogy az adott napon a megrendelt termékedet átadtuk a futár cégnek és onnantól tőlük kapsz tájékoztatást a várható szállítási idejéről.

 

Kapok értesítést a megrendelésem átvehetőségéről?
Igen, minden esetben e-mail értesítést küldünk a megrendelések átvehetőségéről (nem azonos az automatikus visszaigazolással). A megadott e-mail címet nem célszerű a visszaigazolás megérkezéséig megváltoztatni, mivel így azt nem fogod megkapni.

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA

 

Kiegészíteném a rendelésem. Lehet?
Természetesen, igen. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 06-1-443-3420-as telefonszámon.

 

Meddig módosíthatok a megrendelésen, és mi ennek a menete?
A kiszállítás előtti munkanapot megelőzően bármeddig, tehát amíg nem adjuk át a terméket a futárnak. (Módosításkor lehetséges, hogy a kiszállítás időpontja is módosul.)

 

Elküldtem a megrendelést, de még kellene ez-az. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Rosszul adtam meg a rendelésnél az adataimat. Hogyan módosítsam?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.

 

Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ITT az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy hívd kollégáinkat a 0614433420-as telefonszámon.



A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL BŐVEBBEN

 

Személyesen is vehetek át kerékpárt?
Természetesen. Ha kéred a kerékpár beüzemelését, mi itt helyben 99%-os százalékosan menetkészre állítjuk össze a kerékpárt, tényleg csak a nyeregmagasságot kell majd beállítanod és akár haza is kerekezhetsz vele.

 

Van-e olyan bolt, ahol át lehet venni a termékeket?
Igen, erre van lehetőséged Szegeden a SzegedBike-ban (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).

 

Mikor tudom személyesen átvenni a rendelést?
Amennyiben az átvételi módnál a személyes átvételt jelölted meg, akkor kollégáink e-mailben vagy telefonon keresztül visszaigazolták az átvétel időpontját. Ebben az időpontban már viheted is a rendelésedet.

 

Hétvégén is lehet személyesen átvenni?
Igen, szombati napon, nyitvatartási időben, előzetesen egyeztetett időpontban.

 

Hogyan juthatok el legkönnyebben, leggyorsabban hozzátok?
SzegedBike megközelítés autóval: Kattints IDE és tervezd meg könnyedén útvonaladat a Google Maps segítségével.

SzegedBike megközelítés szegedi tömegközlekedéssel:

Mars tértől (Autóbusz állomás): A 7A jelzésű trolival a Vásárhelyi Pál utca (Bakay Nándor u.) megállóig utazás, utána 200 m séta.

Szeged pályaudvartól (Vasútállomás): A 90-es jelzésű autóbusszal a DAKK Zrt. megállóig, utána 60 méter séta.

Más is átveheti helyettem a rendelésemet?
Minden gond nélkül. Elég, ha mondja a rendelési nevet/számot, és hogy mi volt a rendelésben. Ha kifizeti helyben vagy ha már te előre utalással kifizetted, akkor nyugodtan küldhetsz mást is terméked átvételére.

 

Van szükségem időpontra, ha személyesen akarom elhozni a kerékpárom?
Igen, kérjük egyeztess velünk az ügyfélszolgálaton e-mailen vagy telefonon keresztül, hogy egy percet se kelljen várnod.

 

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK ÉS MÓDOK:

 

Átutalásos fizetés esetén milyen számlaszámra utaljam át a vásárlás összegét?

Mielőtt elutalnád az összeget minden esetben várd meg, amíg kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és tájékoztatnak arról, hogy e-mailben kapni fogsz egy előleg számlát. Az előleg számlán minden esetben szerepel a pontos összeg, és az utaláshoz szükséges adataink is.

Bankszámlaszámunk: 10402836-50526580-49831017 (K&H Bank). Kérjük a megjegyzésbe minden esetben tüntesd fel a rendelésszámot vagy a kiküldött számla sorszámát.

 

Fizetési lehetőségeink – Hogyan tudom kifizetni rendelésemet?
Utánvét, online bankkártyás fizetés (Barion), átutalás, áruhitel.

 

Egészségpénztár elfogadás
Több egészségpénztárral állunk szerződésben, így a kiszemelt kerékpárt megvásárolhatod egészségpénztári kártyára is. 
Fontos: életmódjavító sporteszköznek minősülő termékekre lehet igénybe venni.
Kiszállítás esetén: utánvéttel, átutalással, vagy online bankkártyás fizetéssel kell rendezned az összeget. Majd a vásárlást követően az általunk kiállított egészségpénztári számlát neked kell eljuttatnod az egészségpénztár részére. FONTOS, mindig add meg a megrendelés megjegyzés rovatában a következő adatokat (a megfelelő számla kiállításának érdekében): Egészségpénztárod neve, pénztártag neve, tagi azonosító/kártyaszám.

Személyes átvétel esetén: POS terminállal.

Az egészségpénztárral történő vásárlás adóköteles, tehát SZJA adót kell fizetned a vásárolt termék után. 

Jelenleg az alábbi egészség pénztárakkal állunk kapcsolatban:
- MKB-Pannónia
- Medicina
- Új Pillér
- Vasutas
- Generali
- OTP
- Allianz.

 

Erzsébet-utalvány/Erzsébet Plusz Kártya
Utalvány esetén: papír alapú utalványt tudunk elfogadni. Kiszállításra történő rendelés esetén a megrendelés teljesítése előtt postai úton el kell juttatnod hozzánk az utalványt. Ajándék és iskolai Erzsébet-utalványt áll módunkban elfogadni.
Kártya esetén: ajándék-zseb és iskolai-zsebet áll módunkban elfogadni.

 

SZÉP kártya
A szabadidő zsebet tudod csak felhasználni nálunk. A felhasználással kapcsolatban (online rendelés esetén) vedd fel velünk telefonon/e-mailben a kapcsolatot.
Jelenleg az alábbi SZÉP kártya szolgáltatókkal állunk kapcsolatban:
- OTP
- MKB
- K&H

 

Áruhitel
Áruhitel igénylésre a Magyar Cetelem Bank Zrt. által van lehetőség.
Vásárold meg most álmaid bringáját otthonról a karosszékből, akár 10 havi ingyen hitelre! * (a 10 havi ingyen hitel akciós jelleggel érhető el, melyről minden esetben az oldalunkon adunk tájékoztatást). A mai technológiai megoldások mellett akár otthonról is elintézhető a hitel-kérelem, ráadásul az MPL-nek és a GLS-nek köszönhetően ki is szállítjuk neked! Fontos! A 0% THM konstrukció a webshopban nem elérhető, de mint azt fentebb jeleztem segítünk elintézni, úgyhogy kb. a nappalidból sem kell kimozdulnod.
Még több információt ITT találsz!

 

Átutalás
Banki átutalás esetén minden esetben várd meg a pénzügy által küldött előleg számla beérkezését. Az előleg számlán minden információt megtalálsz amire szükséged lesz: kezdeményezett neve, bankszámla száma, utalandó összeg (végösszeg), a közlemény rovatban mindig tüntesd fel az általunk küldött számla sorszámát, vagy a megrendelésed számát a könnyebb beazonosítás érdekében.
Bankszámlaszámunk: 10402836-50526580-49831017 (K&H Bank).

 

A megrendelt áru kifizethető banki átutalással?
Természetesen, Bankszámlaszámunk: 10402836-50526580-49831017 (K&H Bank)
Minden utalással kapcsolatos információt a rendeléseddel kapcsolatos e-mailekben meg fogsz találni.

 

Tudok fizetni bankkártyával a futárnál?
Igen, de ezt neked kell jelezned a futár felé.

 

Amennyiben kerékpáromat a boltban rendelem meg, akkor le kell előlegeznem a kerékpárt?
Amennyiben a megrendelt terméked 100.000 Ft alatt van, akkor nem kell előleget fizetned. Amennyiben viszont 100.000 Ft felett van, akkor azt a megrendeléssel egyidőben ki kell fizetned. Természetesen az elállás joga ebben az esetben is megillet, viszont a vállalkozásunk számviteli szabályzása ezt írja elő, köszönjük megértésed.



SZÁMLA IGÉNYLÉSE

 

Tudok-e ÁFÁ-s számlát kérni?
Természetesen a rendelés során lehetőség van erre is. Be kell jelölni a megfelelő rublikát a megrendelés folyamán, és ezután megadhatod az új Számlázási adatokat.

Ha ezt nem jelölöd be, természetesen akkor is adunk számlát, ilyenkor a megadott Szállítási cím lesz feltüntetve a bizonylaton. A hatályos jogszabályok szerint ajánlott az Adószám mező kitöltése is azoknak, akik elszámolják a tőlünk vásárolt termékeket.

 

Kapok számlát? Áfásat?
Minden esetben kapsz áfás számlát. Nincs kivétel. Nem értékesítünk semmit számla nélkül.

 

Egészségpénztár tag vagyok. Tudok-e számlát kérni?
Minden további nélkül. A legtöbb Egészségpénztárral (EP) kapcsolatban állunk, a hatályos jogszabályoknak megfelelően pedig ki tudjuk a nevükre állítani a számlát. A számlát a csomagban kapod meg, ezt kell tovább küldened az Egészségpénztár részére, vagy a Munkahelyed bérszámfejtőihez konstrukciótól függően. Az aktuális szabályokról, arról, hogy az adott évben mi írható le az adódból, és mi az, ami elszámolható ugyan, de nem csökkenti az adóalapot érdeklődj Egészségpénztárad oldalán. Minden pénztár más rendszert használ, az alábbiakban néhány példa, hogy a számlát kinek a nevére kell kiállítsuk:

Az egészségpénztári számla kiállításához minden esetben a következő adatokra van szükség: az egészségpénztári tag teljes neve, tagi azonosítója, és kártyaszám. 

- MKB-Pannónia
- Medicina
- Új Pillér
- Vasutas
- Generali
- OTP
- Allianz.

SZÁLLÍTÁSRÓL SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉGEK 

 

Szállítási módok:

https://www.bicajozz.hu/shop_contact.php?tab=shipping

 

Mikorra tudjátok szállítani a terméket? Mikorra várható a kiszállítás? Mennyi idő alatt kaphatom meg a vásárolt terméket?
A megrendeléseket általában 1 munkanapon belül pontosan igyekszünk visszaigazolni, a webshopban a termék információknál az alábbi szállítással kapcsolatos információkat találod:
Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárban (több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

A kerékpár kiszállítása hogyan történik?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Szállítási határidők

Van raktáron: Az adott pillanatban van készleten a termékből az üzletünkben, ezeket a termékeket általában 2 munkanapon belül kiszállítjuk neked.
Nincs készleten - külső raktárban: Ebben az esetben a termék jó eséllyel elérhető külső raktárban (több mint 50 hazai és európai beszállítóval dolgozunk), így a megrendelésed esetén jó eséllyel 5-8 munkanapon belül tudjuk szállítani a megrendelt termékedet.

 

Szállítási díjak
A webshopban minden 10.000 Ft feletti megrendelést díjtalanul szállítjuk ki.
Ezalól kivételt képeznek az elektromos-, robbanómotoros kerékpárok, és a ping pong asztalok. Ezek kiszállításának aktuális díjairól az oldalon találhatsz információt itt: https://www.bicajozz.hu/shop_contact.php?tab=shipping

 

Milyen formában kapom meg a kerékpárt?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

A komplett kerékpárokat összeszerelve, vagy darabokban küldik?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Miért nem 100%-osan menetkészre szerelt állapotban szállítjuk a kerékpárt?
A teljes leírást itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Milyen esetben ingyenes a kiszállítás?

A webshopban minden 10.000 Ft feletti megrendelést díjtalanul szállítjuk ki.

 

A rendelésemet postai utánvét esetében, csak a rendeléskor megadott címemre tudom kérni?
Igen. Ez természetesen eltérhet a számlázási címtől. Magyarország területén belül bárhova kérheted a rendelésedet, de célszerű olyan címet megadnod, ahol van lehetőséged azt napközben átvenni (lehet ez munkahelyi cím is). Arra fokozottan figyelj, hogy pontosan add meg a szállítási címet, mert ez alapján kerül a feladási szelvény kiállításra.

 

A leadott megrendelésemet csak postáztatni tudom?
Nem, személyes átvétel is lehetséges. Szegeden a SzegedBike-ban (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).



CSOMAG VISSZAKÜLDÉS

 

Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek. Mit tegyek?
Akár tévesen rendeltél valamit, akár mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

Hogy tudom ingyen visszaküldeni a nem megfelelő termékeket?
A csomag kézhezvételétől számított 14 napig ezt az alábbi űrlap segítségével teheted meg. 14-30. nap között a postaköltség téged terhel.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?
Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj vagy hívj minket, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

 

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
Akár véletlenül tévesen rendeltél valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Neked. Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

Tévesen vagy rossz mennyiséget rendeltem, más terméket nem szeretnék, ezeket visszaküldeném / visszavinném. Mit tegyek?

Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

Mit kell tudni a méretcseréről?
A méretcsere természetesen lehetséges a vásárlást követő 30 napon belül. Az alábbi form segítségével mindent automatizálunk számodra és futárt küldünk a csomagért. Használd az alábbi űrlapot és mi mindenről tájékoztatni fogunk e-mail vagy telefonos hívás formájában.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba mihamarabb, küldd el nekünk a kövekező adatlapot. Letöltés: ITT!

 

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?
Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.

Ha a csomagon belül sérült valami, akkor:

A leggyorsabb megoldási mód, ha korábbi levelünkre válaszolva megírod 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást. Kerékpárok esetében a beüzemelés és szállítás teljes leírását itt találod: https://www.bicajozz.hu/garancia-beuzemeles

 

Van lehetőség a visszacserélésre?

Használatlan kerékpárokra, alapfelszereltséggel 30 napos visszacserélési garanciát biztosítunk ITT!, csak úgy, mint az összes többi katalógustermékünkre. Konfigurált kerékpárok esetében nincs lehetőség a visszacserélésre. Egy esetleges visszacserélés lehetősége, és feltételei függnek a konfiguráció mértékétől. Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy személyesen konfigurált kerékpárt, csak a legritkább esetekben akarnak visszacserélni. Amennyiben egy utólagos módosításról van szó, mely az ergonómiát, kényelmet szolgálja, úgy segítőkészen és komplikációmentesen oldja meg szervíz részlegünk a problémát.

 

Hogyan kapom vissza a pénzt a kifizetett és visszaküldött áru után?

A csomagátvételétől számított 14 napon belül a Fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyen esetben az alábbi űrlapot: ITT! kell kitölteni és a terméket/termékeket visszaküldeni a telephelyünkre (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.). A csomag visszaérkezésének napjától számolva 14 napon belül visszuatljuk a termékek árát a megadott számlaszámra. 
A visszautalás ilyen esetben nem tartalmazza a szállítási költség visszafizetését (amit 10.000 Ft alatti megrendeléseknél felszámolunk).

Hogyan kapom vissza a pénzt a nem teljesített, de kifizetett megrendelések után?
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.



PANASZKEZELÉS

 

Fontos, minden, a lenti űrlapon leadott panaszodat ügyvezetői szinten kezeljük, ennek válaszideje a leadástól számított 3 munkanap.

 

Mi a panaszkezelés legjobb módja?
Kérlek, az alábbi űrlapot használd a panaszod megküldéséhez. Az űrlapon válaszd ki a „panaszkezelés” kategóriát, ez közvetlenül a legmegfelelőbb helyre juttatja panaszod, melyet a lehető leghamarabb orvosolunk: http://t.bicajozz.hu/s/login/66946

 

Mely esetekben van jogom árucserére?
Az áru kicserélhető nem megfelelő méret esetén, illetve, ha az áru küldésénél részünkről hiba történik.  Az árucsere pontos feltételeiről fentebb olvashatsz bővebben.

 

Amennyiben az áru nem megfelelő, meddig van lehetőségem visszaküldeni, illetve ki fizeti a postaköltséget?

Ha a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a Fogyasztó jelzi Ügyfélszolgálatunknak, hogy szeretné a terméket cserélni, akkor abban az esetben a visszaszállítást és az újra kiszállítást teljes mértékben mi intézzük és ezek költsége minket terhel.
A csomagátvételétől számított 14 napon belül a Fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ilyen esetben az alábbi űrlapot: ITT! kell kitölteni és a terméket/termékeket visszaküldeni a telephelyünkre (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.), a visszaszállítás költsége ebben az esetben a Fogyasztót terheli. A csomag visszaérkezésének napjától számolva 14 napon belül visszutaljuk a termékek árát a megadott számlaszámra. 
A visszautalás ilyen esetben nem tartalmazza a szállítási költség visszafizetését (amit 10.000 Ft alatti megrendeléseknél felszámolunk).



HOGYAN VÁSÁROLHATOK AJÁNDÉKUTALVÁNYT NÁLATOK?

 

Vásárlási utalvány
Ajándékozz csúcs minőségű terméket a választás boldogságával egybekötve! Az ajándékutalványokat IDE KATTINTVA éred el.

 

EGYÉB:

 

Én is bolt vagyok, rendelhetek Tőletek?
Természetesen igen, sőt, nagyobb rendelés, vagy tartós együttműködési szándék esetén igyekszünk további kedvezményt adni! Lépj velünk kapcsolatba!

 

Egyesület vagyunk, rendelhetünk Tőletek?
Természetesen igen, sőt, nagyobb rendelés, vagy tartós együttműködés esetén igyekszünk további kedvezményt adni! Lépj velünk kapcsolatba!

 

Magánszemély vagyok, rendelhetek Tőletek?
Természetesen igen, weboldalunk elsődlegesen Neked készült, de boltoknak, szervizeknek is szállítunk árut.

 

Esetleg van kerékpár üzletetek is?
Igen, fizikai boltunk Szegeden a SzegedBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).

 

Vannak további üzletetek a szegedi SzegedBike-on kívül?
Nincs, egyedüli fizikai boltunk Szegeden a SzegedBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz (6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 16.).

 

Hol találom a használati útmutatókat?
A termékek használati útmutatóit rendelésedhez csatoljuk, valamint jelenleg fejlesztés és feltöltés alatt van, saját rendszerünkbe is, melyet ITT érsz el.
Amennyiben egyik módon sem találtad meg, bizalommal vedd fel velünk a kapcsolatot vagy nézz körül a gyártó weboldalán.



RUHÁZAT, SISAK, CIPŐ

 

Rendelhető a nadrág más méretben, mint a mez?
Igen, rendelhető. Ebben az esetben valamelyik méretben a szettet tedd be a kosárba, és megjegyzésként tüntesd fel, hogy XX méretben szeretnéd a nadrágot, és XY méretben a mezt.

 

Felpróbálhatom a ruhát-sisakot-cipőt, illetve lehetséges a személyes átvétel?
Üzletünk Szegeden a SzegedBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz. Amennyiben kételyeid vannak a méretet illetően, személyesen is meglátogathatsz bennünket, és amennyiben a ruha megfelelő, helyben meg is vásárolhatod. Látogatásod előtt kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az időpont egyeztetése céljából.

 

Hogyan állapítsam meg a ruha-sisak-cipő megfelelő méretét?
A vásárlást megelőzően kérjük, ellenőrizd a honlapon feltüntetett mérettáblázatokat. Kérdés esetén fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A gyártói mérettáblázatokat itt találod: https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1iMpkbUQNIpsk25D9jl_8D4v2ltPM-ISY


KERÉKPÁR TANÁCSADÁS

 

Lehetőség van arra, hogy a helyes kerékpár méret megválasztásának érdekében méretet vegyenek rólam?
Természetesen lehetőség van rá, hogy méretet vegyünk a SzegedBike-ban, ehhez külön időpont egyeztetésre sincs szükség. Amennyiben kerékpárod az interneten keresztül rendeled és konfigurálod, úgy szintén van lehetőség arra, hogy megadd nekünk a méreteid. Kérlek a megjegyzés rovatba írd meg számunkra méreteid, illetve, hogy vegyük fel veled a kapcsolatot a legideálisabb modell/méret kiválasztásának témakörében. Természetesen rendelés előtt is bizalommal kereshetsz minket.

 

Egyeztethetek időpontot személyes szaktanácsadóval, hogy elkerülhessem a várakozást?
Igen, itt egyeztethetsz időpontot szaktanácsadóinkkal, vagy telefonon a +36-1-443-3420-as számon.

 

Előzetes időpont egyeztetés nélkül mennyi várakozási idővel számolhatok a szaktanácsadással?
Ezt pontosan nem tudjuk megjósolni, mert a várakozási idők nagyon függnek a napoktól és az érdeklődők számától.



ÜZLETÜNK: a SzegedBike

 

Mindent rólunk: www.szegedbike.hu



KÖTELEZŐ FELSZERELÉS A KERÉKPÁROZÁSHOZ:

A közúti közlekedésben részt vevő kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek szerint a kerékpárt fel kell szerelni:

a) Könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel, amely semmilyen helyzetében nem akadályozza a kerékpár egyéb kezelőszerveinek működtetését.

b) Két, egymástól függetlenül működtethető, száraz és nedves időben egyaránt hatásos fékszerkezettel, amelyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat.

c) Hangjelző berendezéssel, amely csak csengőhangot adhat.

d) Egy előre fehér vagy kadmiumsárga fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható lámpával.

e) Egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával.

f) Elől egy fehér, hátul egy vagy két piros színű, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú fényvisszaverővel, és

g) legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy a gumiabroncsokon.



TUDÁSBÁZIS

Tudásbázisunkban igyekeztünk olyan dolgokat összeszedni, melyek elősegítik a vásárlást és hasznos információkat nyújtanak a vásárlást megelőzően.

Ezeket a hasznos információkat itt találod meg: http://szegedbike.hu/tudasbazis/



RÓLUNK – A CSAPAT

 

A SzegedBike és a Bicajozz.hu csapata egy “kis-olasz-családi” hangulatú, jelenleg 9 fős vállalkozás. Cirka 5 év alatt lettünk a régió és Magyarország meghatározó kerékpáros komplexuma, és webshopja. Több mint 50 beszállítóval dolgozunk, évente 20.000-nél is több ügyfelet szolgálunk ki és nem kevesebb, mint 3.000 kerékpárnak “adunk új otthont” az ügyfeleink által. 

Mi, itt a SzegedBike-ban minden nap azért dolgozunk, hogy a hozzánk betérő érdeklődőknek a kerékpározással, a kerékpár alkatrészekkel és kiegészítőkkel, a kerékpáros kiegészítőkkel és ruházattal, valamint sportórákkal és szervizzel kapcsolatos problémáikra, kérdéseikre és igényeikre megoldást és segítséget nyújtsunk.

Igyekszünk részletes tudásanyagokkal támogatni a vásárlást megelőző információ gyűjtést, lehetőséget biztosítani a kerékpárok vásárlás előtti kipróbálására. 

Ügyfeleink azt szokták mondani rólunk, hogy Magyarország leggyakorlatiasabb kerékpáros vállalkozása vagyunk. Szeretnénk, ha ez így is maradna és ezen dolgozunk is, mi itt a SzegedBike-ban nap, mint nap. 


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az általános szerződési feltételeket itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



ELÁLLÁSI JOG

 

Az elállási joggal kapcsolatos információkat a vásárlási feltételekben találod meg itt: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

 

Adatvédelem nyilatkozatunkat itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK

 

A további vásárlási tudnivalókat itt találod: https://www.bicajozz.hu/shop_help.php



NEM UNIÓS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK, TUDOK-E VÁSÁROLNI ÉS VISSZAFIZETIK-E AZ ÁFÁT?


Igen: http://szegedbike.hu/szerbiai-kedvezmeny/



KAPCSOLATFELVÉTEL - KÉRDÉSED VAN?

 

Kapcsolatfelvétel céljából használd ügyfélszolgálati pultunkat. Számunkra minden kérdés fontos. Itt találod: http://t.bicajozz.hu/s/login/66946

Bizalommal keress minket telefonon: +36-1-443-3420

Bizalommal keress minket e-mail-en: szeged@bicajozz.hu

Bizalommal keress minket a facebookon: https://www.facebook.com/szegedbike/

Bizalommal keress minket személyesen: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál utca 16.

 

Webáruház készítés