Új jelszó kérése

kötelező felszerelések

Jó helyre tekertél

INGYENES KISZÁLLÍTÁS

Magyarországon a kerékpáros webshopok között egyedülálló módon, minden rendelést ingyenesen szállítunk ki számodra. Teljesen mindegy mi van a kosaradban, ez minden termékünkre érvényes.

24 HÓNAP KERÉKPÁR GARANCIA

Minden kerékpárra, melyet mi üzemelünk be, 24 hónap alkatrész garanciát vállalunk. Ez egy kiemelten fontos témakör kerékpár vásárlás esetén, kérlek, tájékozódj bővebben EZEN az oldalon, ahol mindent részletesen összeállítottunk és illusztráltunk.

3 ÉV SPORTÓRA GARANCIA

Minden általunk forgalmazott sportórára 3 év extra garanciát vállalunk, a magyarországi viszonteladókkal ellenben, akik egy vagy két év garanciát vállalnak a termékekre. Mi szeretnénk, ha maximális biztonságot élveznél a nálunk vásárolt termékkel.

EURÓPAI ÁRGARANCIA

Minden termékünkre EURÓPAI árgaranciát vállalunk, tehát garantálom számodra, hogy Magyarország legjobb és legalacsonyabb árán tudsz tőlünk rendelni. Bővebb információt ITT TALÁLSZ.

CSEREGARANCIA

Nálunk nem tudsz hibázni, mert az árgarancia mellett 30 napos cseregarancia is vonatkozik minden termékünkre, visszafizetési opcióval. Bővebb információt ITT TALÁLSZ.

SZÉLESKÖRŰ FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Készpénz, átutalás, online hitel, egészség- és szépkártyák, utalványok … nem is sorolom fel. Fizetési lehetőségek garmadája áll nálunk rendelkezésedre.

IDE KATTINTVA megtalálsz minden opciót.

MINDENT KI TUDSZ PRÓBÁLNI

Fizikai üzletünkben, a SzegedBike Kerékpár Márkabolt és Szervízben lehetőséget nyújtunk számondra, hogy MINDEN*, a Bicajozz.hu-n megtalálható terméket kipróbálj.

Elég csak jelezned számunkra és ha nincs készleten beszerezzük, hogy kipróbálhasd. Neked semmi kötelezettséged nem lesz, viszont ezáltal segítünk, hogy az igényeidnek legmegfelelőbb terméket tudd kiválasztani.

Jelenleg 40871 aktív termék+

Magyarország legnagyobb online kerékpáros termékválasztékával rendelkezünk, ami több mint 32.000 terméket, és 50 beszállító partnert takar.

Ez nem csak Magyarországon, de még Európában is egyedülálló.

Hírlevél felíratkozás

Hasznos információk

2017.08.15 15:34
Rólunk

“Hadd mondjam el neked, hogy 10 éve mikor az első bringámat megvettem akkor jöttem rá, hogy mik azok a probléma-pontok a kerékpár boltokban (legalább is azokban ahol én vásároltam), amik soha egyik értékesítőt sem érdekeltek!
Persze, erre nem ott azonnal jöttem rá, hanem az első egy éves intenzív bringázás után és akkor fogalmazódott meg bennem, hogy ez így nagyon nem oké! Nem korrekt az, hogy nem az én problémáimra figyelve kapok kiszolgálást és megoldást! Ekkor döntöttem úgy, hogy ezen változtatni fogok és felépítek egy olyan kerékpáros vállalkozást ami csak RÓLAD szól – arról, hogy a Te igényeidre kapj megoldást – nem többet és nem kevesebbet!“

cégvezetés / értékesítés , SzegedBike / Bicajozz.hu

Kik vagyunk és mit csinálunk?

A SzegedBike / Bicajozz.hu Csapata:

A SzegedBike és a Bicajozz.hu csapata egy családias és baráti hangulatú, jelenleg 10 fős cég. Cirka 3,5 év alatt lettünk a régió és Magyarország meghatározó kerékpáros vállalkozása, amely több mint 50 beszállítóval dolgozik. Évente 10.000-nél is több ügyfelet szolgálunk ki és nem kevesebb, mint 3.000 kerékpárt értékesítünk. Mindenki azért dolgozik, hogy a hozzánk betérő érdeklődőknek a kerékpározással, kerékpár alkatrészekkel, kerékpáros kiegészítőkkel, kerékpár szervizzel, elektromos kerékpárokkal, sport órákkal, túra felszerelésekkel kapcsolatos problémáira MEGOLDÁST nyújtsunk.

Magyarországon egyedülálló szemlélettel, 100%-ban az ügyfél igényeire és problémáira szabott megoldásokat kínálunk. Részletes tudásanyagokkal támogatjuk a vásárlást megelőző információ gyűjtést, kendőzetlen őszinteséggel tárjuk fel az iparág gyengeségeit, hogy az ügyfeleink ideális döntést tudják meghozni. Segítünk vásárlóinknak, hogy meg tudják érteni és el tudják dönteni mi is számukra az ideális választás!

Azt szokták mondani rólunk az ügyfeleink, Magyarország leggyakorlatiasabb kerékpár értékesítő cége vagyunk. Minden csapattagunk azért dolgozik nap, mint nap, hogy ez így is maradjon.

SzegedBike szaküzlet

A Dél-Alföld legnagyobb bringás komplexuma vagyunk!
500 négyzetméteren minden, ami kerékpár!

Egyedülálló szolgáltatások garmadája:
árgarancia, ülés csere garancia, rendszeres túrák, amatőr országúti bringás edzések, extra garancia szolgáltatások, csere bringa a szerviz idejére, egyedülálló fizetési megoldások, bringás rendezvények egész évben, elképesztő választék, tesztbringa lehetőség, házhozszállitás, gyereksarok.

Bicajozz.hu webárúház

Magyarország legnagyobb online kerékpáros választéka
Online szakértő munkatársunk segítségét bármikor kérheted!
Több mint 28.300 termék.
Árgarancia.
30 napos cseregarancia.
100% beüzemelési garancia.
0% THM ingyen hitel.

GYEREK KERÉKPÁROK

Mi is szülők vagyunk, ezért pontosan tudjuk, hogy mennyire fontosak a gyereknek az első bringás élmények, melyek meghatározóak lesznek egész életére , ezért is hoztuk létre a gyerek sarok programot.

“Sziasztok! Beu vagyok a Gyerek bringa sarok kitalálója – nemrég még én is gyerek voltam és valljuk be, gyerekként imádtuk ezeket a színes bringás kütyüket.

Be kell valljam, én még most is rajongok értük, pedig már 24 éves vagyok, de a bringámon még most is elefántos duda van. Azt is be kell valljam, hogy gyerekként ezek az ajándékok hatalmas boldogságot okoztak nekem, főleg ha utána a szüleimmel ki is próbálhattam. Ezért csak arra tudok biztatni minden szülőt, hogy lepje meg gyermekét a számára ideális gyerek bringával és valami gyerek bringás ajándékkal, és utána pedig töltsön velük minél több aktív szabadidőt – mert mi gyerekek ennek örülünk a legjobban!”

Válassz gyerekbringát nálunk, ha:

• biztonságban szeretnéd tudni a gyermeked egy megbízható kerékpáron
  • szeretnéd, hogy a gyermeked első bringás élményei kellemesek és felejthetetlenek legyenek
  • szeretnél egy, a gyermeked számára könnyen irányítható, strapabíró kerékpárt

FELNŐTT KERÉKPÁROK

Ahhoz, hogy számodra a legideálisabb bringát ki tudjuk választani meg kell beszélnünk néhány kérdést, amelyhez információk és a te döntéseid szükségesek. Mindenképpen tisztáznunk kell a használati területet (milyen célra és milyen útviszonyokon szeretnéd használni, az eddig használt bringáid tapasztalatait (most milyen bringád van és azt mire használod), a méreteidet (magasság, belső lábhossz) és, hogy mi az a lélektani összeghatár amit el szeretnél költeni erre a bringára.

(Okosfüzeteinket - melyeket a főoldalon megtalálsz -  arra a célra alakítottuk ki, hogy ne csak személyesen, hanem online módon is tudjunk segíteni neked egy-egy kerékártípus kapcsán.)

Ha ezeket a lépéseket kihagyod akkor garantáltan olyan bringát választasz, ami nem a te igényeidnek felel meg – így garantált a csalódás! Nos ez nálunk nem fordulhat elő!

ALKATRÉSZEK, KIEGÉSZÍTŐK, RUHÁZAT

Magyarország legszélesebb választékát a nálunk, a SzegedBikenál és a Bicajozz.hu-nál találod. Szakértő munkatársaink kiemelt figyelemmel vannak támogatásodra, mind a boltban, minda bicajozz.hu online ügyfészolgálatánál, hogy te mindig a legmegfelelőbb kiegészítőket, alaktrészeket vagy ruházatot találd meg.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.